העבירו מסר: האלוף הסרוג וראש הישיבה חיתנו את ילדיהם

הילל, בנו של הרב אליעזר קשתיאל, התחתן עם איילת השחר, בתו של האלוף דוד זיני תחת חופה העשויה מ-1,100 קשרי חוט מקרמה בדיוק לזכר עצי פרי שניטעו סמוך ליישוב ונעקרו על ידי המנהל האזרחי

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 12/06/23 11:38 כג בסיון התשפג

העבירו מסר: האלוף הסרוג וראש הישיבה חיתנו את ילדיהם
צילום: גיל דוד

מזל טוב: מאות משתתפים השתתפו אמש (א') בחתונתם של הילל ואיילת השחר קשתיאל שהתקיימה בישוב עלי אשר במועצת בנימין. הילל הוא בנם של הרב אליעזר קשתיאל ורעייתו שלומית ואיילת השחר היא בתם של האלוף הטרי דוד זיני ורעייתו נעמי.

בחתונה עצמה עמדו בני הזוג והמשפחות תחת חופה מיוחדת, "חופת השדה" אשר נעשתה על ידי האמנית בת הישוב עלי, אמית בן אליהו. חופה זו הוכנה מ- 1,100 קשרי חוט מקרמה בדיוק לזכר חורבנם של 1,100 עצי פרי בני 20 שנה שניטעו בכרם המשפחתית של משפחת בן אליהו ליד הישוב עלי.  כרם זה כזכור, נחרב על ידי ראשי המנהל האזרחי לפני שלושה חודשים ללא כל סיבה מוצדקת.

"קשר לקשר, חוט לחוט נקשור ונבנה וניטע ונצמח"

במכתב אותו מפיצה אמית בן אליהו יחד עם החופה היא כותבת לזוגות אשר עומדים מתחת לחופה: "קשר לקשר, חוט לחוט נקשור ונבנה וניטע ונצמח". אמית וחן שהמטע שלהם נעקר דרך חופה זו משרטטים את מטרת החופה המיוחדת ולפיה: "חוטים שיקשרו מחדש את מה שנפרם בלבבות, מתחתיהם יבנו 1,100 בתים ב"ה".

היישוב עלי צילום: Sraya Diamant/Flash90

אריאל אלמליח יו"ר הישוב עלי אמר כי: "אין מאושרים מאתנו מבניין הבית המופלא ובחתונתם כאן אצלנו בישוב עלי. בחירתם להיכנס מתחת לחופה המסמלת את עקירת הנטיעות מעידה כי השורש שנעקר לא ינתק ועם ישראל לא מפחד מדרך ארוכה. בני הזוג הזה יחד עם עוד אלפי משפחות ימשיכו לנטוע עצים ולבנות את ביתם בהתיישבות בכלל ובישוב עלי בפרט".