הסיפור המרגש על האלוף הסרוג: "לא התקבל לשום מסגרת לימודית"

סיון רהב מאיר פרסמה ב"חלק היומי" אותו היא משתפת מידי יום, את דבריה של אחותו של האלוף הסרוג - דוד זיני: "כאימא אני מתרגשת, כי אחי האלוף לא התקבל לשום מסגרת לימודית שרצה לקראת כיתה ט'"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/23 16:09 טז בסיון התשפג

הסיפור המרגש על האלוף הסרוג: "לא התקבל לשום מסגרת לימודית"
דוד זיני, צילום: דובר צה"ל

אשת התקשורת הדתית, סיון רהב מאיר, שיתפה היום (ב') בחשבון הפייסבוק שלה את דבריה של ברכה שרים, אחותו הקטנה של האלוף הסרוג והטרי - דוד זיני. ברכה סיפרה על ילדותו של אחיה ועל שנות התיכון המורכבות שלו, בהן מחנכיו לא האמינו שיצליח.

"אחי האלוף לא התקבל לשום מסגרת לימודית שרצה לקראת כיתה ט'"

"כאימא אני מתרגשת, כי אחי האלוף לא התקבל לשום מסגרת לימודית שרצה לקראת כיתה ט'", כתבה שרים. "הוא היה ילד שובב. אף מחנך בזמנו לא זיהה את גודלו, עוצמתו ויכולותיו. אחי האלוף, בחופש הגדול, טרם ידע היכן יתחיל את כיתה ט'. רק לאחר תחנונים של אבא הסכימו לקבל אותו לחודש ניסיון אחד בישיבה תיכונית מרוחקת".

סיון רהב מאיר

סיון רהב מאיר. צילום: Flash90

ברכה סיפרה כי, למרות הכל "לאחי האלוף היו (ועדיין יש) הורים שהאמינו, הורים שאהבו, בלי גבול וסיבה, פשוט כי הם הורים. וגם כששלחו להם מכתבי שלילה ממוסדות חינוך הם לא הפסיקו לאהוב ולהעריך, להכיל ולהאמין". עוד סיפרה כי בטקס הענקת הדרגות פנה זיני להוריו והודה להם, אבל לדעתה "יש כאן מסר לכל הורה באשר הוא".

התמונה המרגשת של האלוף הסרוג ועשרת ילדיו

התמונה המרגשת של האלוף הסרוג ועשרת ילדיו מטקס הענקת הדרגות , צילום: ניקול לסקבי, דוברות שר הביטחון