בגלל נאום מיכאלי - אשת הציבור הסרוגה פרצה בבכי: "כל כך מיותר"

בפתח ישיבת סיעת העבודה בכנסת, תקפה חברת הכנסת מרב מיכאלי את התקשורת החרדית וערוץ 14 וטענה: "מבחינת החבורה של נתניהו, נשים הן רק ערווה או רחם בתנאים שלהם, ודאי לא לוחמות". חברת הכנסת לשעבר צפתה בדברים מהאולפן והתקשתה לדבר: "כואב לי הלב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/23 16:32 טז בסיון התשפג

בגלל נאום מיכאלי - אשת הציבור הסרוגה פרצה בבכי: "כל כך מיותר"
שולי מועלם, נפגעה מנאום מיכאלי., צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"כואב לי הלב": חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם, לקחה היום (ב') חלק בפאנל בערוץ הכנסת במהלך נאומיהם של ראשי הסיעות. לאחר נאומה של חברת הכנסת מרב מיכאלי, בו תקפה את התקשורת החרדית וערוץ 14, חזר השידור לאולפן וכאשר ביקשה מועלם להגיב, היא נחנקה בבכי שובר לב והצליחה רק לשתף עד כמה היה לה קשה לשמוע את הדברים.

מנחת הפאנל, העיתונאית מורן אזולאי שאלה את מועלם לתחושותיה לאחר הנאום ומועלם הצליחה רק לומר: "כואב לי הלב על משפחות שכולות ששומעות את הנאום הזה עכשיו, כל כך מיותר". כאמור, לפני כן אמרה מיכאלי בנאומה כי "מה רואים בערוצי התקשורת של הקואליציה? בערוץ 14 רואים סקס, רואים ייחוד, רואים חוסר צניעות רחמנא לצלן" כשהיא מתייחסת לסיקור בערוץ לאחר נפילת שלושת הלוחמים בגבול מצרים.

מרב מיכאלי

מרב מיכאלי, תקפה את ערוץ 14.  צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מיכאלי תקפה את התקשורת החרדית: "חלילה לתת לה כבוד אחרון"

על התקשורת החרדית אמרה מיכאלי: "חושבים כל כך הרבה על מין שבכלל לא מראים את תמונתה של החיילת הלוחמת ומוחקים אותה", חברת הכנסת גינתה את הבחירה של התקשורת החרדית להשתמש בתמונה של גדר או נר, במקום תמונתה של הלוחמת. "ליה הייתה מספיק טובה בשביל לשלם בחייה כדי להגן עליהם, כדי לדאוג שהם ישנו טוב בלילה, אבל חלילה לתת לה כבוד אחרון ושתמונתה תוצג כמו תמונת שני הלוחמים האחרים".