מרב מיכאלי במתקפה על ערוץ 14: "רואים רק מין"

לאחר ההתבטאות של כתבי ערוץ 14 בעניין הפיגוע בגבול מצרים, שהצליחה לעורר סערה ציבורית, יו"ר העבודה הצטרפה והביעה את עמדתה כלפי הערוץ בחריפות, "כל מה שהם יכולים לחשוב עליו זה מין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/23 15:23 טז בסיון התשפג

מרב מיכאלי במתקפה על ערוץ 14: "רואים רק מין"
מרב מיכאלי במתקפה, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הפיגוע המחריד בגבול מצרים, בו נהרגו שלושה חיילים, הרעיד את המדינה כולה. גם חברת הכנסת מרב מיכאלי, יו"ר מפלגת העבודה, התייחסה היום (ב') לאירוע הקשה ושלחה את ניחומיה למשפחות הלוחמים ליה בן נון, אורי יצחק אילוז ואוהד שמעון דהן ז"ל. בדבריה מיכאלי התייחסה גם להתבטאות המסעירה של ערוץ 14.

מרב מיכאלי תוקפת את ערוץ 14: "כל מה שהם יכולים לחשוב עליו זה מין"

"לוחמת ושני לוחמים שילמו בחייהם למען הבטחון של כולנו, זה מה שאני רואה בצער גדול כל כך באירוע הזה", הודתה מיכאלי, "אבל מה רואים בערוצי התקשורת של הקואליציה? בערוץ 14 רואים סקס, רואים ייחוד, רואים חוסר צניעות רחמנא לצלן". חברת הכנסת המשיכה וטענה שבערוץ רואים אישה וגבר לבדם, וכל מה שהם יכולים לחשוב עליו זה מין, "לא אחריות, לא שירות, לא אומץ לב ולא אחים לנשק. רק מין".
 
לאחר מכן מיכאלי המשיכה ותקפה גם את התקשורת החרדית, "חושבים כל כך הרבה על מין שבכלל לא מראים את תמונתה של החיילת הלוחמת ומוחקים אותה", חברת הכנסת גינתה את הבחירה של התקשורת החרדית להשתמש בתמונה של גדר או נר, במקום תמונתה של הלוחמת. "ליה הייתה מספיק טובה בשביל לשלם בחייה כדי להגן עליהם, כדי לדאוג שהם ישנו טוב בלילה, אבל חלילה לתת לה כבוד אחרון ושתמונתה תוצג כמו תמונת שני הלוחמים האחרים".  

"מבחינת החבורה של נתניהו, נשים הן רק ערווה או רחם"

"בושה לתקשורת ובושה למדינה", סיכמה יו"ר העבודה, "זה לב לבו של המאבק הדמוקרטי שלנו. אפליה, החפצה ומחיקה של נשים היא לא חלק שולי במאבק נגד ההפיכה המשטרית, אלא היא חלק מהותי במרכזה. מבחינת החבורה של נתניהו, נשים הן רק ערווה או רחם בתנאים שלהם, ודאי לא לוחמות, חברות כנסת, מנהיגות או סתם נשים בזכות עצמן".