המצב בסקרים לא מרתיע את מרב מיכאלי: "לא מתכוונת להתפטר"

העומדת בראש מפלגת העבודה לא מתרגשת מהסקרים שמלמדים על חוסר רצון לראותה בכנסת הבאה, ומודיעה כי לא תתפטר: "מפלגת העבודה היא דמוקרטית ויהיו בה פריימריז לפני הבחירות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/23 08:35 כח באייר התשפג

המצב בסקרים לא מרתיע את מרב מיכאלי: "לא מתכוונת להתפטר"
מרב מיכאלי לא מתכוונת להתפטר | , צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

למרות שבבחירות האחרונות קיבלה מפלגת העבודה, ארבעה מנדטים בלבד, ועל אף הסקרים הלא מחמיאים שמציגים מגמה של ירידה אל מתחת לאחוז החסימה, העומדת בראשות המפלגה, מרב מיכאלי, לא מתכוונת לוותר.

"מפלגת העבודה היא דמוקרטית ויהיו בה פריימריז לפני הבחירות"

"אני לא מתכוונת להתפטר", אמרה הבוקר (ו') מיכאלי במהלך ראיון שהתקיים עמה בגלי צה"ל, "מפלגת העבודה היא דמוקרטית ויהיו בה פריימריז לפני הבחירות. שמעתי את הדברים של נעמה לזימי, היא הכירה בכעס שיש כלפינו, לא ראיתי את זה כמשהו לעומתי". 

בדבריו  התייחסה גם למשבר הקואליציוני המתמשך ועל העברת התקציב המתקרבת: "לוקחים את כל המשאבים של מדינת ישראל ושופכים מיליארדים על מה שמסכן את עתידה. זו הפיכה נוספת, לא היה דבר כזה מעולם".

מרב מיכאלי,

מרב מיכאלי, צונחת מתחת לאחוז החסימה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"נתניהו כמו נתניהו מסוכן לישראל ולכלכלת ישראל"

לפני יומיים תקפה מיכאלי את התקציב אותו מתכוונת הממשלה לאשר: "בימים בהם אתם כורעים תחת יוקר המחיה, ממשלת הגנבים של נתניהו וסמוטריץ קורעת לנו את הכיס ופוגעת אנושות בעתיד המדינה. דרעי, גפני וגולדקנופף מתעקשים לפגוע בתוצר הישראלי ולהשאיר אלפי חרדיות וחרדים ללא השכלה ועבודה, ונתניהו כמו נתניהו מסוכן לישראל ולכלכלת ישראל - העיקר להישאר בשלטון".

"זהו לא תקציב מדינה זהו קנס לאומי לאזרחיות ואזרחי ישראל, זהו שוד הקופה הציבורית הגדול. זהו ההפך הגמור מתקציב חברתי, שוויוני ודמוקרטי. חייבות וחייבים להאבק בזה בכל הכח".