מיכאלי מתנצלת: "צר לי על הקלקול המיותר"

יו"ר העבודה, מרב מיכאלי, התנצלה בעקבות ניסוח ההודעת ההספד שלה לאמו של יואב גלנט, שהזכירה את השפעתו של שר הביטחון על עצירת הרפורמה המשפטית: "שוחחתי איתו וניחמתי אותו באופן אישי"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 11/05/23 12:11 כ באייר התשפג

מיכאלי מתנצלת: "צר לי על הקלקול המיותר"
מרב מיכאלי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעיצומו של מבצע "מגן וחץ" בעזה בהובלתו של שר הביטחון יואב גלנט , קיבל השר את הבשורה הקשה על מות אמו, פרומה גלנט. בין המספידים הייתה גם יו"ר העבודה, מרב מיכאלי, שהזכירה את השפעתו של שר הביטחון על עצירת הרפורמה המשפטית. "לא נשכח איך עמדה לצידו ותמכה בהחלטתו להוציא כרטיס אדום להפיכה המשטרית שתכננה הממשלה", כתבה מיכאלי בעמוד הטוויטר שלו.

לאחר כמה שעות, מחקה יו"ר העבודה את הציוץ והתנצלה על ניסוח הודעת ההספד. "אני מצטערת ומתנצלת על נוסח ציוץ הניחומים על מות אמו של השר גלנט. שוחחתי הבוקר עם השר גלנט וניחמתי אותו באופן אישי. צר לי על הקלקול המיותר שבציוץ ואני מתנצלת עליו מאוד", כתבה מיכאלי.

יואב גלנט

יואב גלנט צילום: David Cohen/Flash90

נתניהו: "סיפור השראה והתגלמות החזון הציוני", הרצוג: "סיפור חייה הוא סיפור השואה והתקומה"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ספד לאמו של גלנט בחשבון הטוויטר שלו. "בשמי, בשם רעייתי שרה ובשמם של חברי סיעת הליכוד, אני שולח תנחומים מעומק הלב לחברינו, השר יואב גלנט, על פטירתה של אימו פרומה ז"ל, סיפורה של פרומה הוא סיפור השראה והתגלמות החזון הציוני. היא שרדה את זוועות השואה, עברה את המסע המפרך לישראל על סיפון האקסודוס והקימה משפחה לתפארת שבנה הוא שר הביטחון של מדינת ישראל", כתב נתניהו.

גם נשיא המדינה, יצחק הרצוג ספד ואמר כי סיפור חייה הוא סיפור "השואה והתקומה". "משתתף באבלו של חברי שר הביטחון יואב גלנט על מות אמו פרומה. סיפור חייה הוא סיפור השואה והתקומה. שורדת שואה שהעפילה ארצה באקסודוס ובנתה כאן חיים ומשפחה למופת. זכיתי לארח אותה בבית הנשיא והתרגשתי מסיפור חייה ומהעובדה שהעבירה לדור הבא את החובה לשרת ולהגן על עמנו. תנחומיי למשפחתה", כתב הרצוג.