אברהם פאלי שוחרר מבית החולים והודה: "לא ויתרו גם בימים מורכבים"

כמה חודשים אחרי שנפצע ושכל את את בניו הקטנים, אברהם נוח פאלי שוחרר מבית החולים והודה לצוות הרפואי: "יבורכו כל בעלי התפקידים, אשר דאגו וטיפלו במסירות מהרגע שהגעתי להדסה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/23 22:17 כה באייר התשפג

אברהם פאלי שוחרר מבית החולים והודה: "לא ויתרו גם בימים מורכבים"
אברהם פאלי משתחרר מבית החולים, צילום: דוברות הדסה

רק בריאות: שלושה חודשים אחרי שנפצע קשה בפיגוע הדריסה בשכונת רמות בירושלים, אברהם-נח פאלי שוחרר היום (ג') מבית החולים הדסה בהר הצופים. כזכור, ילדיו אשר-מנחם ויעקב-ישראל נרצחו בפיגוע המחריד שהתרחש ביום שישי בתחנת אוטובוס.

"גם כשהיה מאתגר הפיחו בי אנרגיות ותקווה"

לאחר הפציעה הוא  טופל במשך חודש ביחידה לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם כשהוא מונשם ומורדם עם פגיעה משמעותית ברגליו. בהמשך נותח במספר ניתוחים וטופל במחלקה הכירורגית. עם פרידתו מהצוות במחלקת השיקום הודה להם על הדרך הארוכה והטיפול האינטנסיבי לאורך כל תהליך הטיפול, השיקום וההחלמה.

אברהם פאלי משתחרר מבית החולים

אברהם פאלי משתחרר מבית החולים צילום: דוברות הדסה

"יבורכו כל בעלי התפקידים, אשר דאגו וטיפלו במסירות מהרגע שהגעתי להדסה, ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית, בחדרי הלידה ובמחלקת היולדות שם הצוות פעל ברגישות ובחום כלפי דבורי רעייתי וכמובן במחלקת השיקום בהר הצופים", אמר. "הם לא ויתרו גם בימים מורכבים, גם כשהיה מאתגר והפיחו בי אנרגיות ותקווה. אני מודה לכולם על הליווי ברגעים הקשים וגם ברגעי האור להם זכינו".

בן חדש למשפחה: יונתן רפאל

לפני כחודש וחצי ילדה דבורה, אם המשפחה, את התינוק יונתן רפאל בבית החולים הדסה הר הצופים כאשר אברהם שהה לצידה. התינוק נולד בריא ושלם ונכנס בבריתו של אברהם אבינו לשמחת המוני משתתפים באירוע המרגש.