שמחה מהולה בעצב: ברית נערכה לתינוק החדש של משפחת פלאי

מספר שבועות לאחר האסון הקשה שפקד את משפחת פלאי, ששני ילדיהם נרצחו בפיגוע, חוותה המשפחה רגע של אושר עם לידת בנם החדש. היום נערכה הברית כאשר האב הפצוע אוחז ברך הנולד שנקרא יונתן רפאל

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/23 11:46 כט באדר התשפג | עודכן בתאריך 22/03/23 12:02

שמחה מהולה בעצב: ברית נערכה לתינוק החדש של משפחת פלאי
יעקב ואשר פלאי הי"ד, צילום: באדיבות המשפחה

יונתן רפאל: זה השם שבו קראו דבורה ואברהם פלאי לבנם התינוק שנולד בשבוע שעבר. לאחר שבועות קשים שעברה המשפחה ששני ילדיה נרצחו בפיגוע הקשה בשכונת רמות, עתה חווה המשפחה גם רגעים של אושר המהול בעצב הגדול.

כזכור, בשבוע שעבר, ילדה דבורה את התינוק בבית החולים הדסה הר הצופים כאשר בעלה אברהם, שמאושפז בבית החולים מאז הפיגוע הקשה, שהה לצידה. התינוק נולד בריא ושלם והיום כאמור נכנס בבריתו של אברהם אבינו לשמחת המוני משתתפים באירוע המרגש.

מרגש: אברהם פלאי מברך בברית של בנו:

אברהם פלאי מברך בברית של בנו צילום: יהודה פולק בקרדיט

"שאלה אם אני יכולה לזהות ילד"

לאחר הפיגוע, סיפרה דבורה על מה שקרה ביום הפיגוע: "לא כולם נכנסים לרכב המשפחתי אז הם הלכו לאוטובוס. פתאום הבן הגדול התקשר וצעק שהיה פיגוע", סיפרה האם דבורה ל"חדשות 12". "הבן הגדול שלי התקשר ואמר היה פיגוע, שהוא לא יודע איפה אבא ואיפה הילדים. דיברתי עם מישהו ממד"א ושאלתי אם אפשר להגיע", היא תיארה בדמעות את הרגעים שאחרי הבשורה הקשה.

האם המשיכה ושיחזרה: "על בן אחד ידעתי מיד שהוא במצב קל. על בעלי לקח קצת זמן עד שאמרו לי שהוא פונה לבית החולים. הבנתי שיש הרוגים, שאלתי מישהי אם יש ילדים אבל לא שיחררו לי מידע. בשלב מסוים היא ניגשה אליי ושאלה אם אני יכולה לזהות ילד".

הפראמדיק שטיפל בפצועים בשטח הגיע לברית 

פראמדיק מדא לישי שמש הגיע לברית במשפחת פלאי

פראמדיק מדא לישי שמש הגיע לברית במשפחת פלאי צילום: תיעוד מבצעי מד"א