דריכות בסיעת הליכוד: "יש הרבה לחץ"

חברי הכנסת של מפלגת הליכוד נכנסו לישיבת סיעה חשובה במיוחד שתעסוק בקרן הארנונה, "חשש שחלק מהחכים יתמרדו נגד עמדת הסיעה בנושא קרן הארנונה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 15/05/23 16:25 כד באייר התשפג

דריכות בסיעת הליכוד: "יש הרבה לחץ"
נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מפלגת הליכוד מתכנסת לישיבת סיעה חשובה בעקבות הכאוס בקרן הארנונה. ראש הממשלה נתניהו רוצה לוודא שכל הח"כים מיושרים למרות הלחץ הרב של ראשי הערים שמתנגדים לחוק החדש ודרש שכולם יגיעו, זאת רגע לפני הלילה בו יתקיימו ההצבעות בנושא בוועדת הכספים. 

"יש הרבה לחץ סביב ישיבת הסיעה"

גורמים בליכוד אומרים לחדשות כיפה: "יש הרבה לחץ סביב ישיבת הסיעה היום. בדרך כלל ישיבות הסיעה הן אירוע שראש הממשלה מגיע כדי לסמן וי. היום לקראת הסיעה חזרו ווידאו שכולם מגיעים. יש חשש אמיתי שבגלל הלחץ שמפעילים ראשי הערים חלק מהחכים יתמרדו נגד עמדת הסיעה בנושא קרן הארנונה. ראש הממשלה מקווה ליישר את הסיעה בישיבה היום".

ח"כ אלי דלל מהליכוד שמסומן כאחד המתנגדים הבולטים לחוק אמר בישיבת הסיעה: "חוק הארנונה הוא לא נכון. אתמוך בהחלטת הסיעה אבל יש דרכים אחרות לעשות את זה. יש בחירות לרשויות המקומיות בעוד שנה ואף ראש עיר לא אוהב שלוקחים לו כסף".

נתניהו: "המסר הועבר"

בפתח ישיבת הסיעה התייחס נתניהו למבצע בעזה: "הכוונה שלנו במבצע "מגן וחץ" הייתה לשנות את מאזן ההרתעה מול הג׳יהאד האיסלאמי. השוני בא לא רק בגלל החיסולים הממוקדים שאנחנו עושים כבר 16 שנה כשאני ראש ממשלה, אלא שעשינו זאת ברגיעה ובסיטונאות. 

הורדנו חצי מהנהגת הג'יהאד האיסלאמי במכת פתע ואת החצי השני במהלך המבצע. המסר הועבר לא רק בעזה, אלא ב-270 מעלות. כל מי שבא לפגוע בנו, כל מי שמתכנן לפגוע בנו, יבין עכשיו טוב יותר את משמעות המילים "דמכם בראשכם". אנחנו משנים את מאזן ההרתעה".