אמסלם במתקפה חסרת תקדים: "תעשייה של שקר"

חבר הכנסת מהליכוד תקף את האופוזיציה ואת המפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט: "אמסלם דוד מחוקק פה חוקים וזה הורג אתכם, אתם זורעים אנרכיה ופחד ברחובות"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 20/02/23 21:12 כט בשבט התשפג

אמסלם במתקפה חסרת תקדים: "תעשייה של שקר"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מליאת הכנסת התכנסה היום (ב') לקראת ההצבעות על הסעיפים הראשוניים של הרפורמה במערכת המשפט. בתוך כך, השר במשרד המשפטים וחבר הכנסת מהליכוד, דודי אמסלם, תקף מעל בימת הכנסת את המפגינים נגד הרפורמה המשפטית.

"אתם אדוני הארץ? אתם תעשייה של שקר אחת שלמה. כל הארגונים איתכם. חסר לכם רק דבר אחד קטן מצביעים בקלפי. אתם מכניסים את צה''ל לויכוח. במלחמת יום כיפור שלכם כאילו אנחנו לא היינו שם. בכניסה לחיפה יש גם ספינה למה שלא תביאו אותה? אמסלם דוד מחוקק פה חוקים זה הורג אתכם, אתם זורעים אנרכיה ופחד ברחובות", אמר חבר הכנסת מהליכוד.

ההפגנה בירושלים, נגד הרפורמה

ההפגנה בירושלים, נגד הרפורמה צילום: Shir Torem/Flash90

נתניהו קרא להידברות ותקף את המפגינים: "רומסים את הדמוקרטיה"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נשא היום דברים בפתח ישיבת סיעת הליכוד. בדבריו התייחס למפגינים שמנעו מחברת הכנסת טלי גוטליב לצאת מהבית, ולרצונו לקדם הידברות סביב הרפורמה המשפטית. 

"בדמוקרטיה העם מצביע בבחירות, ונציגי העם מצביעים כאן בכנסת. לצערי מנהיגי המחאה רומסים את הדמוקרטיה", פתח נתניהו את דבריו בישיבת הסיעה, והוסיף כי "הם לא מקבלים את הכרעת הרוב, הם לא מגנים קריאות לרצח של רה"מ, ובני משפחתו, הם לא מגנים קריאות לפגוע בחברי כנסת. הם חוסמים צירים וקוראים למרי אזרחי, הם קוראים בלי בושה למלחמת אחים ודם ברחובות. הם מאיימים בבריונות נגד ח"כים".