היחידה בממשלה: זאת המנכ"לית החדשה של גלית דיסטל

שרת ההסברה החליטה למנות את שרון עוזיאל-פלד לתפקיד מנכ"לית משרדה: "לא נורא תסריטאי ארץ נהדרת, אולי בפעם הבאה תקלעו למציאות"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 09/02/23 10:14 יח בשבט התשפג

היחידה בממשלה: זאת המנכ"לית החדשה של גלית דיסטל
גלית דיסטל אטבריאן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שרת ההסברה, גלית דיסטל אטבריאן החליטה אמש (ד') כי שרון עוזיאל-פלד תכהן בתפקיד מנכ"לית משרדה לאחר שנציבות שירות המדינה אישרה את מועמדותה. מינויה של עוזיאל-פלד כפוף לאישור בישיבת הממשלה הקרובה והיא תהיה האישה היחידה שמכהנת בתפקיד זה בממשלה הנוכחית נכון לרגע זה.

כאמור, דיסטל אטבריאן הודיעה על החלטה בזמן שבתכנית הסאטירה, "ארץ נהדרת", מתחו ביקורת על כך שאין ייצוג נשי במשרדי הממשלה. "תשמעו קטע: הערב החברים הטובים בארץ נהדרת ירדו עלי שלא הבאתי מנכלי"ת למשרד ההסברה וממש ברגע בו זה שודר התקשרו אלי מהנציבות והודיעו לי שהמנכלי"ת שהבאתי לניהול המשרד אושרה פה אחד ע"י הוועדה כי מדובר בתותחית על חלל. לא נורא תסריטאי ארץ נהדרת, אולי בפעם הבאה תקלעו למציאות", כתבה שרת ההסברה.

הממשלה אישרה: הסרוג יכהן בתפקיד מנכ"ל משרד התפוצות

בתחילת השבוע, הממשלה אישרה את שינוי שם משרד התפוצות ל"משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות" והעברת הובלת המערכה נגד תופעת הדה-לגיטימציה והחרמות נגד ישראל ממשרד החוץ למשרד התפוצות והמאבק באנטישמיות. כמו כן, אישרה הממשלה את מינויו של אבי כהן סקלי לתפקיד מנכ"ל משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות. 

כהן סקלי שימש בעבר כמנכ"ל משרד ירושלים ומורשת ומשרד לשוויון חברתי ומילא שורה של תפקידים בכירים במשרד ראש הממשלה, משרד הכלכלה, משרד האוצר וגופים ממשלתיים נוספים. לכהן סקלי תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהיגות ציבורית ופוליטית מאוניברסיטת תל אביב בהצטיינות. כהן סקלי נשוי ואב לשישה, מתגורר בבית שמש.