אבי מעוז בהקלטות: "נשים לא ישרתו בצבא" | מפלגת נעם: "סיכום לא מדויק של ראיונות"

בהקלטות בקולו של מעוז שנשלחו בקבוצה "שו"ת בנעם עם ח"כ אבי מעוז", נשמע מעוז כמי שאומר לכאורה: "צריך לשנות את הסטטוס-קוו, ולדאוג שהיהדות תהיה מוכרת בכל פינה. ישראל תהיה מדינה שומרת שבת בפרהסיה" | מפלגת נעם: "כותרת שקרית ומסיתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/01/23 19:54 יט בטבת התשפג

אבי מעוז בהקלטות: "נשים לא ישרתו בצבא" | מפלגת נעם: "סיכום לא מדויק של ראיונות"
אבי מעוז, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מפלגת נעם הקטנה בראשות סגן השר במשרד ראש הממשלה, חבר הכנסת אבי מעוז, ממשיכה לעלות לכותרות, חרף העובדה שמאז קיבל את האחריות על הרשות לזהות לאומית יהודית לא התבטא בנושאים לשמם נבחר לכנסת, קרי - המלחמה בפוסט מודרנה.  אמש והבוקר (ה') פורסמו ב"הארץ" כתבות נגד מעוז.

"משפחות להט"ביות לא יזכו להכרה"

ב"הארץ" פרסמו הקלטות בקולו של מעוז שנשלחו בקבוצה "שו"ת בנעם עם ח"כ אבי מעוז" שנפתחה בספטמבר 2022. בהקלטה מסוימת נשמע לכאורה מעוז כאומר: "הדגל שלנו הוא הכי חשוב. המאבק העיקרי בבחירות הקרובות זה השאלה האחת והיחידה: האם מדינת ישראל תמשיך להיות מדינה יהודית או שחלילה תהפוך להיות מדינת כל אזרחיה. מחנה השמאל רוצה מדינת כל אזרחיה. המחנה היהודי-לאומי שאנחנו משתייכים אליו רוצה שהיא תמשיך להיות מדינה יהודית. המאבק על המהות, הזהות, הנשמה, הוא מאבק המאבקים, הוא דגל הדגלים, הוא העיקר... המלחמה החד משמעית נגד הפרוגרס והמלחמה בעד הזהות היהודית, זה הדגל העיקרי. זה צריך להיות בראש המאבק".

בחלק נוסף של ההקלטות שיופיע מחר ב"מוסף הארץ", אמר לכאורה מעוז כי "צריך לשנות את הסטטוס-קוו, ולדאוג שהיהדות תהיה מוכרת בכל פינה מפינות חייה של המדינה. ישראל תהיה מדינה שומרת שבת בפרהסיה". 

עוד נאמר על ידי מעוז לכאורה כי "משפחות להט"ביות לא יזכו להכרה, ונשים לא ישרתו בצבא. תרומתן תהיה בכך שיינשאו ויגדלו משפחה. ערכי היהדות עומדים מעל זכויות הפרט. תראו, אני מקבל כלים ותקציבים, באתי לעבוד, ואנחנו ננקה את המערכות הציבוריות. תבחנו אותי, יש לנו סבלנות. זוהי רק התחלת ההתחלות".

תגובת מפלגת נעם

ממפלגת נעם נמסר: "כך עיתון השמאל הפוסט-ציוני 'הארץ' מסית נגד סגן השר אבי מעוז: עושים סיכום לא מדויק של ראיונות שנתנו בכירי מפלגת נעם, ונותנים כותרת שקרית ומסיתה שלא קשורה לתוכן, ועוד מעיזים לכתוב על זה 'תחקיר'. ההסתה של מחנה השמאל נגד ממשלת ישראל לא תעזור. עם ישראל בחר בממשלה יהודית-לאומית. קבלו את רצון הבוחר".