ליאו מסי הלך לישון מחובק עם הגביע והרשת לא נרגעת

אחרי שהימם את רשת האינסטגרם בתמונת הנפת הגביע ועקף בלייקים את תמונת "הביצה", אלוף העולם הטרי ליאונל מסי צילם תמונה שלו ישן עם הגביע לו חיכתה ארגנטינה 36 שנים, ותוך שעתיים צברה עשרות מליוני לייקים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/22 15:29 כו בכסלו התשפג

ליאו מסי הלך לישון מחובק עם הגביע והרשת לא נרגעת
צילום: shutterstock

מסי עשה את זה36 שנה של סבל, של דמעות, של הפסדים נגמרו כשליאו מסי וארגנטינה עשו את זה בגדול וזכו במונדיאל קטאר 2022 במשחק הגמר מול נבחרת צרפת. זה היה משחק שהיה בו הכל: שערים גדולים, פנדלים, מהפכים, הארכה ופנדלים שבסופם מיליוני ארגנטינאים חוגגים וארגנטינה אלופת העולם. אך "הפרעוש" לא מפסיק לנצח גם ברשתות החברתיות.

בשעתיים: עשרות מליוני לייקים לתמונה של ליאו מסי ישן מחובק עם הגביע 

אחרי שהבוקר (ג') עקף את הפוסט עם הכי הרבה לייקים באינסטגרם. נכון לשעה זו, מעל 57 מיליון אוהדים סימנו "אהבתי" על הפוסט. התמונה הקודמת שהחזיקה בשיא ב-4 השנים האחרונות היא תמונת "הביצה" המפורסמת, שהשיגה בתוך עשרה ימים 27 מיליון לייקים וכעת היא עומדת על למעלה מ-55 מיליון.

כעת, מפרסם האלוף הטרי בחשבון האינסטגרם שלו תמונה, כשהוא ישן עם הגביע בו זכה במשחק האגדי לצד הכיתוב "בוקר טוב" בספדרית, הגולשים שהתרגשו מהתמונה הגיבו במליוני לייקים ותגובות הערצה, כעת שעתיים אחרי שהועלתה התמונה והיא כבר עומדת על למעלה מ-22 מיליון לייקים. ולא מן הנמנע שתעקוף את השיא הקודם שלו מהבוקר (ג') שעמד על למעלה מ-57 מליון לייקים לתמונה.