עקף את "הביצה": מסי כבש עוד פסגה ברשת החברתית

פוסט הניצחון של כוכב הכדורגל הארגנטינאי הפך לפוסט הכי ויראלי באינסטגרם, עם מעל 57 מיליון לייקים, והדיח את "הביצה" המפורסמת

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/22 13:40 כו בכסלו התשפג

עקף את "הביצה": מסי כבש עוד פסגה ברשת החברתית
צילום: shutterstock

מסי עשה את זה36 שנה של סבל, של דמעות, של הפסדים נגמרו כשליאו מסי וארגנטינה עשו את זה בגדול וזכו במונדיאל קטאר 2022 במשחק הגמר מול נבחרת צרפת. זה היה משחק שהיה בו הכל: שערים גדולים, פנדלים, מהפכים, הארכה ופנדלים שבסופם מיליוני ארגנטינאים חוגגים וארגנטינה אלופת העולם. אך "הפרעוש" לא מפסיק לנצח גם ברשתות החברתיות.

לאחר הזכייה, פרסם מסי את תמונת הניצחון ששברה את הרשת. הבוקר (ג') היא הפכה לפוסט עם הכי הרבה לייקים באינסטגרם. נכון לשעה זו, מעל 57 מיליון אוהדים סימנו "אהבתי" על הפוסט. התמונה הקודמת שהחזיקה בשיא ב-4 השנים האחרונות היא תמונת "הביצה" המפורסמת, שהשיגה בתוך עשרה ימים 27 מיליון לייקים וכעת היא עומדת על למעלה מ-55 מיליון.

מסי: "כשאנחנו מאוחדים - אנחנו מסוגלים להשיג הכל"

כוכב הכדורגל הארגנטינאי סיכם את הניצחון בפוסט באינסטגרם: "אלופי העולם! אני מתחיל להאמין בזה. תודה רבה למשפחתי, לכל מי שתומך בי וגם לכל מי שהאמין בנו. אנחנו מוכיחים שוב שארגנטינאים כשאנחנו נלחמים ביחד ומאוחדים אנחנו מסוגלים להשיג את מה שקבענו לעשות. הכשרון שייך לקבוצה הזו, שהיא מעל האינדיבידואלים, זה הכוח של כל הנלחמים על אותו חלום שהיה גם חלומם של כל הארגנטינאים. עשינו את זה!".

צפו בתקציר, ארגנטינה אלופת העולם: