המשטרה עצרה צעיר עם אקדח טעון בכדור ומנעה נסיון חיסול

עבריין חמוש באקדח טעון איים על אזרח וניסה להוציאו מרכבו, עוברי אורח דיווחו למשטרה שהחלה בסריקות. כעבור זמן קצר נעצר החשוד כשבנשק הטעון ברשותו. הוא יובא להארכת מעצר

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/22 11:09 יט בכסלו התשפג

המשטרה עצרה צעיר עם אקדח טעון בכדור ומנעה נסיון חיסול
הארכת מעצר. אילוסטרציה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

נעצר עם אקדח טעון: "המשטרה מנעה אתמול נסיון חיסול בראשל"צ" כך נפתחה הודעת המשטרה על מעצר עבריין בראשון לציון. העבריין נעצר לאחר שאיים על אזרח אחר באקדח. הרקע למעשה היה פלילי ועוברי אורח שצפו באירועים הזעיקו את המשטרה אך החשוד בינתיים נמלט. השוטרים שהגיעו לזירה, בדקו מספר כיווני חקירה והחלו בסריקות אחר החשוד כשהם יודעים שהחשוד מסתובב ברחבי העיר עם אקדח טעון בכדור.

האקדח שנמצא על החשוד

האקדח שנמצא על החשוד צילום: דוברות המשטרה

החשוד אותר עם האקדח הטעון

בתוך כך, השוטרים מתחנת ראשון לציון שהגיעו למקום החלו בביצוע מספר פעולות חקירה ראשוניות בשטח במהלכן התברר כי הקורבן הצליח להימלט מידי החשודים ללא פגע בנוסף לחשודים שנמלטו מהמקום טרם הגעת השוטרים. פעילות מהירה של השוטרים והמשך ביצוע פעולות חקירה מהירות הביאו כעבור זמן קצר למעצרו של אחד החשודים.

החשוד, תושב העיר בשנות העשרים לחייו בחשד למעורבות באירוע, כאשר ברשותו נמצא אקדח טעון ובו כדור בקנה, בסיום חקירתו נכלא. היום (ג') תביא המשטרה את החשוד בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.