תיעוד האישה "הזמינה פיצה" והמוקדנית שלחה שוטרים לגבר המכה

מוקדנית ערנית של המשטרה קיבלה שיחה מאישה שהזמינה פיצה והבינה כי היא נמצאת בסביבה מסוכנת ושלחה שוטרים לבית על מנת לעצור את הגבר המכה: "אם הוא בסביבה, תבקשי תוספת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/22 16:24 יד בכסלו התשפג

האישה "הזמינה פיצה" והמוקדנית שלחה שוטרים לגבר המכה
מוקדנית במשטרה. אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

גילתה ערנות והצילה את האישה: אישה שהוכתה על ידי בעלה התקשרה למוקד המשטרתי, לאחר שענתה המוקדנית ביקשה האישה "להזמין פיצה". המוקדנית ישר הבינה את הסיטואציה והחלה לשאול את האישה שאלות מכווינות תוך שהאישה עונה בצורת הזמנת מגשי פיצה. 

צפו בתיעוד השיחה:

השוטרים הוזעקו ועצרו את הגבר המכה

השוטרת במוקד 100 של מחוז מרכז, זיהתה את האישה במצוקה ולאחר תשאול בטוח, שיגרה אליה ניידת על מנת לעצור את בן הזוג בגין תקיפה ואיומים. שוטרי תחנת המשטרה במרחב השרון הוזעקו לדירה בעקבות השיחה ועצרו את הגבר המכה. מעצרו של הגבר הוארך בבית המשפט בתום דיון בעניינו הוארך מעצרו 

"אם יש מישהו לידך, תוסיפי תוספת"

השוטרת במוקד  100 הבינה מיד כי מדובר באישה במצוקה ולפיכך ניהלה עמה שיחה מקצועית הכוללת שימוש במונחים של "תוספות פיצה" לשם תשאול בטוח להבנת הסיטואציה ורמת הסכנה הנשקפת לה, תוך שהיא מנהלת את התשאול ברגישות יתרה. "הבן אדם שמאיים עלייך גם נמצא שם?" שאלה המוקדנית והמתלוננת השיבה: "כן כן עם פטריות". לאחר מכן הכווינה המוקדנית את האישה: "אם יש מישהו לידך, תוסיפי תוספת" והמתלוננת השיבה: "כן כן עם פטריוץ".