ניסיון חיסול בנהריה: עבריין מוכר למשטרה נפצע בפיצוץ רכב

תושב נהריה נפצע באורח בינוני בפיצוץ רכב ברחוב דוד אלעזר בעיר | על פי הערכה, הפצוע הוא עבריין שמוכר למשטרה כחבר בארגון פשע

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/22 08:49 יד בכסלו התשפג

ניסיון חיסול בנהריה: עבריין מוכר למשטרה נפצע בפיצוץ רכב
צילום: דוברות המשטרה

הבוקר (ה') התקבל דיווח על פיצוץ רכב ברחוב דוד אלעזר בנהריה. כתוצאה מהפיצוץ, גבר כבן 44, תושב נהריה, נפצע באורח קל עם חבלה בגפיים והוא מטופל כעת במקום על ידי מד״א. שאר נוסעי הרכב לא נפגעו. נסיבות האירוע נבדקות. על פי הערכה, הפצוע הוא עבריין שמוכר למשטרה כחבר בארגון פשע.

חובש רפואת חרום במד"א יעקב הניג סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב עומד בכביש לאחר שהחל בנסיעה ונעצר כתוצאה מפיצוץ, נהג הרכב גבר כבן 44 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה בגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל. שאר נוסעי הרכב לא נזקקו לטיפול".

ניסיון חיסול באמצע כביש ראשי: שני גברים נפצעו מירי מרכב חולף

כזכור, גבר כבן 46 במצב קשה ויציב, וגבר כבן 31 במצב בינוני נפצעו בלילה שבין שני לשלישי מירי מרכב חולף ליד מחלף בן שמן.  חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים בילינסון ושיבא בתל השומר. שני הפצועים פונו מהמקום, האחד תושב מזרח ירושלים והשני זהותו טרם ידועה, באורח קשה אל המרכז הרפואי. המשטרה ביצעה סריקות אחר מבצע הירי לצד איסוף ממצאים בזירה, לבחינת הרקע והנסיבות.

פאראמדיק מד"א אלעד פולק וחובש על אופנוע מד"א שלמה לוי,  סיפרו: "בתוך המנהרה ראינו רכב עומד בצד ובסמוך שכב גבר כבן 46 עם פציעות חודרות וגבר כבן 31 ישב בסמוך כשגם הוא עם פציעות חודרות, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשני בינוני".