הרצוג לאביו של החטוף: "מתפלל שהטרגדיה הזאת תעבור מהר"

נשיא המדינה שוחח עם אביו של טירן פרו, שגופתה נחטפה על ידי חמושים בג'נין וחיזק את בני המשפחה | ראש הממשלה לפיד: "אם גופתו של טירן לא תוחזר, החוטפים ישלמו מחיר יקר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/22 16:39 כט בחשון התשפג

הרצוג לאביו של החטוף: "מתפלל שהטרגדיה הזאת תעבור מהר"
צילום: Shir Torem/Flash90

חטיפת גופת הישראלי: גופתו של טירן פרו, צעיר הישראלי שנהרג אמש (ג') בג'נין ונחטפה בידי חמושים פלשתינים עדיין לא הוחזרה לישראל. גורמי הביטחון עושים מאמצים על מנת להחזיר את הגופה ונמצאים בקשר עם הרשות הפלשתינית. ראש העדה הדרוזית, מואפק טריף, ראש העדה דיבר עם גורמים הפלשתינים בניסיון להביא לשחרור הגופה. גם נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שוחח לפני זמן קצר עם חוסאם פרו, אביו של טירן פרו ז״ל, שגופתו מוחזקת בג׳נין. 

טירן פרו

טירן פרו צילום: סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בשיחתם, חיזק הנשיא את חוסאם וסיפר כי הוא עוקב מהבוקר אחר ההתפתחויות ואחר משפחתו, וביקש לחבק ולחזק את ידיהם: ״כל הציבור הישראלי אתכם ומתפלל שהטרגדיה הזאת תעבור כמה שיותר מהר", אמר. חוסאם הודה לנשיא המדינה על שיחתם.

"החוטפים ישלמו מחיר יקר"

בתום הערכת המצב הבטחונית, התייחס ראש הממשלה, יאיר לפיד, לאירוע חטיפתו של טירן פרו, צעיר ישראלי שהיה אמור מחר לחגוג את יום הולדתו ה-18 ונפצע אנושות בתאונת דרכים באזור ג'נין. "שוחחתי היום עם אביו של טירן, לפי עדות המשפחה החוטפים נכנסו לבית החולים, ניתקו מהמכשירים ילד שנאבק על חייו, וחטפו את גופתו".

"ישראל הוכיחה בחודשים האחרונים שאין מקום ואין מחבל שהיא לא יודעת להגיע אליו, מהקסבה בשכם, מחנה הפליטים בג'נין, לזירות קרובות ורחוקות. אם גופתו של טירן לא תוחזר, החוטפים ישלמו מחיר יקר. מדינת ישראל מתמודדת עם הטרור מיום הקמתה. אויבינו צריכים לדעת שאנחנו עומדים מולם מאוחדים וחזקים, עם אחד שיודע להתייצב יחד אל מול מבקשי נפשנו"

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il