ברוך מרזל מפתיע: לא הצבעתי לבן גביר

בראיון לחדשות כיפה, אמר פעיל הימין כי הוא רמת הציפיות שלו מהממשלה המסתמנת נמוכה: "אני מכיר את נתניהו והשותפים שלו ואני חושש מאוד, אני מכיר את ההתנהלות ועד היום הימין לא ייצר דברים טובים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 02/11/22 16:10 ח בחשון התשפג

ברוך מרזל מפתיע: לא הצבעתי לבן גביר
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר רשם אמש (ג') הישג בבחירות לכנסת ה-25 כשהפך מחבר כנסת בודד לראש סיעה גדולה. חברו לשעבר בהנהגת המפלגה, ברוך מרזל, חשף בראיון לחדשות כיפה כי הוא לא הצביע לחברו וכי רמת הציפיות שלו מממשלת נתניהו המסתמנת נמוכה.

"אני מאוד שמח שהשלטון של שונאי הדת והיהדות ושיתפו פעולה עם אויבים נפל. רמת הציפיות שלי מהשלטון החדש היא מאוד מוגבלת, אני מכיר את נתניהו והשותפים וחושש מאוד, מכיר את ההתנהלות ועד היום הימין לא ייצר דברים טובים. לא הצבעתי לבן גביר", אמר מרזל.

איתמר בן גביר

איתמר בן גביר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לא מאמין שיהיה עונש מוות למחבלים, רמת הציפיות שלי נמוכה

עוד הוסיף ואמר כי "אני בהחלט מאמין שאיתמר יעשה מאמצים, אבל לא מכיר מישהו שיעשה מעשה אם חאן אל אחמר לא יפונה. לא מאמין שיהיה עונש מוות למחבלים. אני שואל, באמת ידאגו לחיילים ויעיפו את היועמ"שית? רמת הציפיות שלי נמוכה".

בסיום דבריו, אמר מרזל כי למרות שהציפיות שלו נמוכות, הוא מתפלל להצלחתה של הממשלה. "אני אמשיך כמו כל יום להתפלל להצלחת הממשלה שלקדש שם שמיים, תילחם באויבים ותעשה מדינה יותר יהודיות", אמר פעיל הימין.

ברוך מרזל: "בן גביר כבר לא מייצג את הדרך שלנו"

כזכור, בעקבות השינוי של בן גביר, אמר מרזל בראיון ל103FM כי יו"ר יו"ר עוצמה יהודית כבר לא מייצג אותו. "ד"ר מיכאל בן ארי ואני הודענו לאיתמר עם כל הידידות והאהבה, עוצמה יהודית הוקמה לצורך אידיאולוגי ולא פוליטי, אני באמת לא רוצה לבקר אותו, אני אוהב אותו, מבחינתי הוא הילד שלי, גדל אצלי, אני אוהב אותו. אני נותן לו חיבוק", אמר מרזל.

פעיל הימין סייג את דבריו ואמר כי הוא לא מתכוון לפגוע בבן גביר, אלא רק לבקר את ההתנהלות שלו. "אני לא אומר לאנשים לא לתמוך באיתמר, אני לא הולך חס ושלום לפגוע בו. אבל למסעדה שלו אני לא יכול לתת כשרות כי אני לא, אין פה התייעצות אידיאולוגית, כל המוסדות של התנועה נסגרו. אפילו לרב כהנא הייתה מזכירות, היו דיונים".