בן גביר עונה לברוך מרזל: אוהב אותו אהבת נפש אבל אני לא הרב כהנא

אחרי שברוך מרזל התבטא נגד בן גביר ואמר כי לא בטוח שיצביע, יושב ראש עוצמה יהודית עונה: "אין לי שום מילה רעה להגיד עליו. ברוך נפסל בצורה לא הוגנת, אני מכיר ומוקיר את פעילותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/22 19:15 ד באלול התשפב

בן גביר עונה לברוך מרזל: אוהב אותו אהבת נפש אבל אני לא הרב כהנא
מרזל ובן גביר, צילום: Hadas Parush/Flash90

בן גביר עונה לברוך מרזל. עם השנים נראה כי יו"ר עוצמה יהודית התמתן: הוריד את התמונה של ברוך גולדשטיין, אמר כי אם בנו יצא מהארון הוא יחבק אותו ויצא נגד אנשים הצועקים: 'מוות לערבים'. בעקבות השינוי של בן גביר, פעיל הימין ברוך מרזל, כי יו"ר עוצמה יהודית כבר לא מייצג אותו.

בן גביר: "המפלגה איננה ממשיכה את דרכה של תנועת כך"

בתגובה לדברים הללו של מרזל, כתב בן גביר: "אני אוהב את ברוך מרזל אהבת נפש ומכבד אותו מאוד ואמשיך לכבד אותו, ואין לי שום מילה רעה להגיד עליו. ברוך נפסל בצורה לא הוגנת על ידי בית המשפט העליון ונעשה לו עוול גדול. אני מכיר ומוקיר את פעילותו אך אני לא הרב כהנא הי"ד, והמפלגה איננה ממשיכה את דרכה של תנועת כך".

כזכור, עוד התבטא מרזל ואמר: "ד"ר מיכאל בן ארי ואני הודענו לאיתמר עם כל הידידות והאהבה, עוצמה יהודית הוקמה לצורך אידיאולוגי ולא פוליטי, אני באמת לא רוצה לבקר אותו, אני אוהב אותו, מבחינתי הוא הילד שלי, גדל אצלי, אני אוהב אותו. אני נותן לו חיבוק".

פעיל הימין סייג את דבריו ואמר כי הוא לא מתכוון לפגוע בבן גביר, אלא רק לבקר את ההתנהלות שלו. "אני לא אומר לאנשים לא לתמוך באיתמר, אני לא הולך חס ושלום לפגוע בו. אבל למסעדה שלו אני לא יכול לתת כשרות כי אני לא, אין פה התייעצות אידיאולוגית, כל המוסדות של התנועה נסגרו. אפילו לרב כהנא הייתה מזכירות, היו דיונים".

ברוך מרזל: הרע במיעוטו הוא גם רע, אני לא מצביע לרע

עוד הוסיף ואמר כי "אני ומיכאל בן ארי הקמנו אותה. אני מעולם לא הצבעתי למשהו שאני לא מאמין בו. אין דמוקרטיה במדינה, מהרגע שד"ר מיכאל בן ארי לא יכול לרוץ לכנסת, בעצם בג"ץ קבע לנו שאיתמר הוא המועמד שלנו. אותי פסלו, הם החליטו שהוא המועמד. אני אגיע לקלפי, ככל הנראה, אם הערכים והדרך שלי לא תהיה שלהם אני לא מצביע, אני לא חייב להצביע".

בסיום דבריו, אמר כי "אני 50 שנה פעיל בענייני ציבור. הייתי המזכיר של הרב כהנא בכנסת. רצתי בבחירות, יכולתי להיות חבר כנסת, אבל מעולם לא עשיתי פוליטיקה. הלכנו עם דרך. הרע במיעוטו הוא גם רע, אני לא מצביע לרע".