בחירות 2022

כוכבת אינסטגרם, ערבייה ולסבית: "למה בחרתי באיתמר בן גביר?"

לזה בן גביר כנראה לא ציפה, תומכת מפתיעה במפלגתו היא לא אחרת מאשר בת זוגה לשעבר של הזמרת אלה לי להב. ג'ריס - ערביה לסבית, הסבירה מדוע בחרה בן גביר "תחשבו על החיילים על הזכויות שלהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/22 13:39 ח בחשון התשפג

כוכבת אינסטגרם, ערבייה ולסבית: "למה בחרתי באיתמר בן גביר?"
בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הבחירות מאחורינו וספירת הקולות מלמדת על ניצחון מובהק לימין, וזה הזמן לנבור בבחירות של אחרים, מי שהפתיעה רבים בבחירה שלה, היא בת הזוג לשעבר של הזמרת אלה לי להב - כוכבת האינסטגרם מאיה ג'ריס. ג'ריס, ערביה לסבית העלתה פוסט תמיכה באיתמר בן גביר ובו הסבירה לאלפי העוקבים שלה למה היא בחרה לתמוך דווקא בו על אף היותה ערבייה וללסבית. 

"אני לא חושבת על עצמי כרגע, אני לגמרי חושבת על החיילים"

כוכבת הרשת הסבירה כיצד לסבית ערבייה תומכת בבן גביר, כאשר הסבירה שאינה חושב על עצמה כרגע, אלא על  הדבר החשוב ביותר כרגע שהוא ביטחון החיילים ששומרים עלינו, לטענתה אין אחר שיעשה את זה טוב מאשר איתמר בן גביר.

פעילות במהלך מבצע שובר גלים, ארכיון

פעילות במהלך מבצע שובר גלים, ארכיון צילום: דובר צה"ל

"למה בחרתי בבן גביר? יש כאלה שיגידו אבל הוא נגד הקהילה, אבל זהו שפה אני לא חושבת על עצמי כרגע, כל אחד והדעה שלו, ולאנשים אחרים מהקהילה. אני לגמרי חושבת על החיילים שלנו ועל הביטחון למדינה.  ואני חושב שבן אדם כמוהו יכול להביא את זה ובענק". 

"אתה היחידי שיכול להעניק לחיילים ולביטחון המדינה את הזכות הזאת"

ג'ריס המשיכה וכתבה "החיילים ששומרים עלינו 24/7 הם צריכים לקבל את הזכויות ואחר כך נתחשבן על כל השאר. אז כן איתמר אני לגמרי חושבת שאתה היחידי שיכול להעניק לחיילים ולביטחון המדינה את הזכות הזאת . עכשיו הבנתם? יופי תחשבו על החיילים ועל הזכויות שלהם."