עזרא שיינברג יוצא לחופשה, התושבים יפגינו: מכין את הקרקע לקהילה חדשה

שיינברג המרצה מאסר על עבירות מין יוצא בסוף השבוע לחופשה נוספת מהכלא, תושבים יפגינו מול ביתו: "ליידע את הציבור על הסכנות העומדות לפתחנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/22 21:48 כה בתשרי התשפג

עזרא שיינברג יוצא לחופשה, התושבים יפגינו: מכין את הקרקע לקהילה חדשה
עזרא שיינברג, צילום: Meir Vaknin/Flash90

עוד חופשה, עוד מחאה. עבריין המין ורב הקהילה לשעבר עזרא שיינברג יוצא בסוף השבוע לעוד חופשה מבית הכלא, תושבים מתכננים מחאה מול ביתו במטרה למנוע ממנו היטמעות בקהילה. שיינברג שהשתחרר גם בראש השנה הוחרם על ידי הקהילה בקצרין שם מתגוררת משפחתו.

המחאה המתארגנת מול ביתו של שיינברג

בעמוד הפייסבוק 'נפגעות עזרא שיינברג' המובילה רבות מהמחאות כלפי שיינברג פירסמו כי הוא משתחרר בסוף השבוע לעוד חופשה וארגנו את ההפגנה מול ביתו, כך כתבו בפוסט שעלה בקבוצה: "ביום שישי הקרוב, כ"ו תשרי, 21.10.2022 בשעה 11 נפגשים למשמרת מחאה. ניפגש בקצרין, מול בית העבריין המורשע. משם נצא לצמתים הקרובים. להפגין נגד, וליידע את הציבור על הסכנות העומדות לפתחנו".

בקבוצה טוענים כי שיינברג מכין את הקרקע להקמת קהילה חדשה וכתבו: "כבר עכשיו מבין כותלי בית הכלא הוא מכין את הקרקע להקמת קהילה חדשה והנפגעות הבאות. אחרי שמשפחתו התגוררה בחיספין חמש שנים מאז התפוצצות הפרשה הם קנו דירה בקצרין כדי להכין את הקרקע לבואו, רק כוחו של הציבור יעמוד מול האיש הזה".

שיינברג הורשע באונס ומעשים מגונים

שיינברג, אשר שימש רב קהילה רב השפעה, הודה והורשע ב-2018 במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירות מין בשמונה נשים, ונידון ל-7.5 שנות מאסר בפועל. שיינברג הורשע בשני מקרים של ניסיון אונס, בשש עבירות של מעשים מגונים בנסיבות אינוס, בשלוש עבירות של גרימת מעשה מגונה בנסיבות אינוס, בניסיון לביצוע מעשה מגונה בנסיבות אינוס ובשיבוש מהלכי משפט.