עזרא שיינברג במכתב לנפגעות: "אני נמצא בהליך הפנמה ותיקון"

עזרא שיינברג, שהיה רב קהילת 'אורות האר"י' בצפת והורשע שתקיפה מינית של נשים בקהילתו, מפרסם מכתב מהכלא. במכתב, מבקש שיינברג סליחה על מעשיו וטוען שעובר טיפול להפנמת מעשיו

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/10/22 22:20 ח בתשרי התשפג

עזרא שיינברג במכתב לנפגעות: "אני נמצא בהליך הפנמה ותיקון"
עזרא שיינברג, צילום: Meir Vaknin/Flash90

עזרא שיינברג פונה במכתב מתוך הכלא לנפגעות ולמי שהיו בקהילתו. שיינברג שכזכור הורשע בתקיפה מינית של נשים מקהילתו ונידון לשמונה שנות מעשר, טוען במכתב לתהליך הפנמה ותיקון לטענתו: "לאחר מאסר ממושך, כפי שנגזר עליי, ולאחר תהליך טיפולי שאני מקבל במסגרת שהותי בכלא מעשיהו, ברצוני לחזור על כמה מילים שפרסמתי בכמה הזדמנויות בעבר".

שיינברג מתוודה על עומק הפגיעה שפגע

עוד כותב שיינברג: "במהלך הטיפול התוודעתי יותר ויותר לעוצם ועומק הפגיעה שגרמתי לכל אחד ואחד מכם והכעס הרב שנוצר כלפי. הפנמתי גם את עוצמת חילול ה' הנורא שגרמתי עם פרסום מעשיי, מתבייש אני בהם, חטאתי, עויתי ופשעתי. הריני עומד בפני כל אחד ואחד ומבקש מכם סליחה ומחילה מעומק הלב".

"סליחה ממי שנפגעו ממעשי"

בהמשך מתייחס שיינברג לכך שלא פנה למתלוננות: "הצטערתי לשמוע כי חוסר הפניה שלי למתלוננות נגדי התפרשה לא נכון. זאת כאשר אני נמצא בהליך הפנמה ותיקון וטיפול כדי לא לשוב על מעשי, לצערי הרב אין באפשרותי לפנות, בצורה ישירה או עקיפה, לכל אחת מהנשים שנפגעו ממעשי והתלוננו על כך, זאת משום שהדבר גובל בפלילים". בסיום המכתב שיינברג כותב: "סליחה ממי שנפגעו ממעשי".

המכתב המלא של שיינברג:

מכתבו של עזרא שיינברג

מכתבו של עזרא שיינברג צילום: ללא