רואים 4:4: סקר מנדטים חדש חוזה מפלה לגוש השמאל

שני סקרים חדשים שמתפרסמים הערב חוזים תוצאות הפוכות. בסקר ערוץ 14 ודיירקט פולס לנתניהו יש ממשלה. גוש השמאל בסכנה | הבית היהודי שוב לא עובר

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/22 21:29 כה בתשרי התשפג

רואים 4:4: סקר מנדטים חדש חוזה מפלה לגוש השמאל
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

12 ימים לבחירות, עדיין אין הכרעה ברורה וכנראה שיהיה צמוד עד הרגע האחרון. בשני סקרים שפורסמו היום התוצאות שונות לחלוטין כשבאחד גוש נתניהו צולח את מחסום 61 המנדטים ובשני הוא עומד על 60 מנדטים בלבד. בשני הסקרים הבית היהודי ממשיכה לא לעבור את אחוז החסימה.

סקר ערוץ 14 ודיירקט פולס: יש ממשלה לנתניהו

סקר שפרסם הערב ערוץ 14 ומכון דיירקט פולס מראה כי גוש הימין מצליח להרכיב ממשלה גם כשאיילת שקד אינה עוברת את אחוז החסימה. על פי הסקר, גוש הימין מקבל 62 מנדטים כשהליכוד מגדיל את הפער מיש עתיד ועומד על 34, הציונות הדתית יורדת מעט ל-12 מנדטים, ש"ס עם 8 ויהדות התורה עם 7. מה שיכול להדיר שינה מגוש השמאל הוא שארבעה מפלגות נלחמות על פי הסקר עם אחוז החסימה כשהעבודה, מרצ, רע"מ וחד"ש-תע"ל עומדות כולן על 4 מנדטים, ישראל בייתנו מקבלת בסקר 6 מנדטים, המחנה ממלכתי 13 ויש עתיד עם 24 מנדטים.

סקר חדשות 13: שוויון בגושים

בסקר חדשות 13 גוש נתניהו לא מצליח להקים ממשלה כששני הגושים מקבלים 60 מנדטים. בסקר זה הליכוד מקבל 32 מנדטים, יש עתיד מצמקת את הפער ועומדת על26 מנדטים, הציונות הדתית עם 13, המחנה הממלכתי עם 11, ש"ב מקבלת 8, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו, מרצ והעבודה עם 5 מנדטים כל אחת ורע"מ וחד"ש-תע"ל סוגרות את הרשימה עם 4 מנדטים כל אחת. גם בסקר זה מבית היהודי של איילת שקד לא עוברת את אחוז החסימה.