שלמה נאמן יתמנה ליושב ראש מועצת יש"ע לאחר שרק הוא הציג מועמדות

מועצת יש"ע מודיעה כי ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן יתמנה ליושב ראש הבא של המועצה ויחליף את דוד אלחייני | נאמן: "רואה בכך אחריות גדולה ושליחות משמעותית להתיישבות ולעם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/22 21:06 י באלול התשפב

שלמה נאמן יתמנה ליושב ראש מועצת יש"ע לאחר שרק הוא הציג מועמדות
שלמה נאמן, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מועצת יש"ע מודיעה הערב (ג') כי ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן יתמנה ליו"ר הבא של מועצת יש"ע. הגשת המועמדות לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע הסתיימה הערב (ג') בשעה 20:00, ורק נאמן הגיש את מועמדותו לתפקיד, לכן לא יתקיימו בחירות. נאמן יכנס לתפקיד בשבועות הקרובים ויחליף את יו"ר מועצת יש"ע היוצא, דויד אלחייני.

אלחייני: "שלמה הוא איש של עשייה שפועל בנחישות וביושר"

דויד אלחייני, יו"ר מועצת יש"ע היוצא, בירך את נאמן: "אני מברך את ידידי שלמה נאמן על מינויו לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע ומאחל לו הצלחה רבה. שלמה הוא איש של עשייה שפועל בנחישות וביושר למען האמת והצדק. אני בטוח שעם הערכים האלו הוא יוביל בהצלחה את המשך הפיתוח של ההתיישבות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. אמשיך להיות שותף פעיל במועצת יש"ע ואסייע לשלמה בכל שידרש".

נאמן: "המשימה הראשונה - לחזק את הריבונות"

שלמה נאמן, הודה לאלחייני ואמר: "אני מודה לראשי המועצות שנתנו בי את האמון, אני רואה בכך אחריות גדולה ושליחות משמעותית להתיישבות ולעם ישראל. המשימה הראשונה שניצבת בפנינו היא לחזק את הריבונות והנוכחות היהודית במרחב. זו העת להתאחד מול מבקשי רעתנו, הרשות הפלסטינית וארגוני טרור נוספים שנלחמים בנו, בנשק חם וקר אבל גם במחרשות ובמשאבות בטון ולהמשיך לפעול לפיתוח וחיזוק ההתיישבות הישראלית ביהודה שומרון ובקעת הירדן".

במכתב המועמדות הרשמי ששלח שלמה נאמן בתחילת השבוע לראשי הרשויות ביהודה ושומרון, הסביר נאמן מדוע בחר להתמודד לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע. מתוך המכתב: " גם אם הממשלות השונות חלוקות בדעתן בנוגע לעתיד כל אחת מהרשויות או הישובים שלנו, ישנם דברים בהם כולנו מאוחדים: כולנו מתמודדים עם דיני מקרקעין הזויים, עם משבר המעברים, כולנו במצוקה זהה בסוגיית חטיבת ההתיישבות ותפקוד רמ"י ביהודה ושומרון. כולנו נמצאים תחת שלטון צבאי ונאלצים לעבוד מול המנהל האזרחי במקום מול ממשלת ישראל. ובנוסף לכל אלו, אנו זקוקים בכל העת לעסוק בהסברה נמרצת ומקצועית הן ברחבי העולם, והן, גם אם במידה שונה, כולנו עדיין צריכים לגיטימציה בעיניי אחינו המתגוררים בישראל הקטנה."