ליברמן מפזר את העשן: "אין לי שום כוונה להתפטר"

ברקע המשא ומתן עם המורים והתקרבות הראשון בספטמבר, שר האוצר מבהיר כי הוא אינו מתכוון להתפטר: "להפך, אני מתכוון להמשיך ולהילחם בכל התערבות פוליטית במהלך המשא ומתן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/22 18:05 כו באב התשפב

ליברמן מפזר את העשן: "אין לי שום כוונה להתפטר"
ליברמן, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

המשא ומתן עם המורים ממשיך להתנהל, ובקרע השמועות והפרשנויות על התפטרותו של שר האוצר, ליברמן מבהיר בציוץ כי הוא לא מתכוון להתפטר. "שמעתי במהלך היום פרשנויות שונות ומשונות ועל כן חשוב לי להבהיר כי אין לי שום כוונה להתפטר אלא להפך", כתב.

"אלחם בכל התערבות פוליטית"

הוא הוסיף: "אני מתכוון להמשיך ולהילחם בכל התערבות פוליטית במהלך המשא ומתן בין משרד האוצר להסתדרות המורים. אם מישהו רוצה לכפות על הדרג המקצועי הכרעה פוליטית הוא יצטרך לפני זה לפטר את שר האוצר".

האמירה של לפיד והתגובה של ליברמן

כזכור, אמש (ב') אמר ראש הממשלה לפיד כי הוא לא אוהב את הדרך שבה מדברים על המורים הוותיקים במשא ומתן: "המורים הוותיקים הם אנשים שחינכו פה דורות של תלמידים, שהפקדנו בידיהם את הילדים שלנו. החברה הישראלית צריכה לשאת אותם על כפיים. הם לא נטל על המערכת - הם עמוד התווך. הם אנשים שהקדישו את חייהם לחינוך. אין דבר יפה מזה".

ליבאן הגיב וכתב: "לכל מי שלא בקיא בפרטים - ראשית, לפי ההצעה שהונחה, כלל המורים, הן הצעירים והן הוותיקים יהנו מתוספות שכר. שנית, אנו שמים במרכז מצוינות, ולכן כל מורה בעל ותק של שנה או ותק של 20 שנה, שישקיע ויצטיין בעבודתו, יזכה לתגמול משמעותי נוסף בשכרו. לילדים ולנכדים של כולנו מגיע חינוך איכותי".