בהודיה וחריזה: איילת שקד נפרדת מבנט כראש ממשלה

שרת הפנים תיארה את הישגי ראש הממשלה היוצא בשנה החולפת והודתה לו על פעילותו, "אני מכירה אותך 16 שנה. לא היה יום אחד שבו לא חשבת על המדינה שלנו בעדיפות ראשונה"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 01/07/22 12:38 ב בתמוז התשפב

בהודיה וחריזה: איילת שקד נפרדת מבנט כראש ממשלה
איילת שקד ונפתלי בנט, מילות פרידה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

למעלה מעשור עבדו יחד נפתלי בנט ואיילת שקד. בלשכה של יושב ראש האופוזיציה דאז בנימין נתניהו וגם כאשר הפכו להיות נבחרי ציבור בשנת 2013 במפלגת הבית היהודי. מאז הם עוד שיתפו פעולה עם הקמת הימין החדש, ימינה, ואפילו עברו חילופי תפקידים על הנהגת המפלגה. אולם כל זה הגיעו לסיומו השבוע, עם הודעתו של ראש הממשלה היוצא על פרישתו מהחיים הפוליטיים. שרת הפנים שקד תחליף אותו בתפקיד יו"ר מפלגת ימינה. 

בפוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה היום (ו'), נפרדה שקד משותפה לדרך, ותיארה את הישגיו כראש הממשלה בשנה החולפת. "תודה נפתלי בנט. תודה ששדות העוטף ירוקים ולא שרופים,
תודה שהאיראנים רועדים, תודה שניהלת את הקורונה הכי מדוייק שיש ובלי סגרים, ותודה שניהלת בעוצמה את מצעד הדגלים. תודה שמול מנהיגי עולם לא פנית לאחור ולא הסכמת למדינת טרור. תודה שאהבת את כולם וראית בכולם שותפים ותודה על דרך ארוכה רוויות הצלחות וגם מכשולים". 

"אני מכירה אותך 16 שנה. לא היה יום אחד שבו לא חשבת על המדינה שלנו בעדיפות ראשונה.  
כמו בלבנון, כך גם בכנסת ובלשכת ראש הממשלה. תמיד היית מוכן להקריב הכל למען מדינת ישראל. אני יודעת שגם עכשיו לא תפסיק. תמשיך עם ראש מורם נפתלי. בזכותך כולם יודעים שאפשר לנהל מדינה סוערת כמו ישראל שלנו בביטחון, באחריות ובדרכי נועם. נתת כל כך הרבה מעצמך. עכשיו תנשום".