במערכת הפוליטית נפרדים מבנט: "אדם חרוץ וענייני" | "ברוך שפטרנו"

עוד טלטלה במפלגת ימינה עם ההודעה של ראש הממשלה על פרישתו מהחיים הפוליטיים ומינוי איילת שקד ליו"ר. חבריו השרים החמיאו לו: "עבדנו בשיתוף פעולה מלא למען ישראל ואזרחיה" | באופוזיציה חגגו: "הרמאות לא משתלמת"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 29/06/22 21:59 ל בסיון התשפב

במערכת הפוליטית נפרדים מבנט: "אדם חרוץ וענייני" | "ברוך שפטרנו"
בנט, הגיע לסוף דרכו הפוליטית, צילום: Revkin Fenton/Flash90

אחרי שנה בתפקיד הפוליטי הרם ביותר, ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע הערב (ד') לחברי סיעת ימינה על כוונתו לא להתמודד בבחירות הבאות. יחד עם זאת, בנט צפוי להישאר בתפקידו כראש הממשלה החליפי במהלך כהונתה של ממשלת המעבר, מחזיק תיק איראן ושר הדתות. במערכת הפוליטית הגיבו לדברים במנעד שנע בין התלהבות לצער. 

שר המשפטים גדעון סער הודה לו ואיחל הצלחה: "נפתלי בנט הוא פטריוט ישראלי. הוא היה ראש ממשלה טוב שמלא את התפקיד באופן ממלכתי. עבדנו בשיתוף פעולה מלא למען ישראל ואזרחיה. אני משוכנע שהוא עוד יחזור לשרת את המדינה בעתיד". 

שר הבריאות ניצן הורוביץ התייחס לעבודה לצד ראש הממשלה בנט במהלך גלי הקורונה. "חילוקי דעות ופוליטיקה יש, אבל גיליתי אדם חרוץ וענייני שבאמת אכפת לו מהציבור. עמדותיו לא עמדותיי וזה ברור, אבל יש לי הערכה גדולה אליו. ישראל הרוויחה שנה של ממשלה טובה, הרבה בזכותו. יישר כוח". 

באופוזיציה בירכו על המהלך. יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "פרישתו של בנט מלמדת שהרמאות לא משתלמת. מי שהונה את הציבור, הפר את כל הבטחות הבחירות שלו, ישב עם עבאס מתומכי הטרור ונתן ליאיר לפיד להקים ממשלה, עוזב היום בבושת פנים את לשכת רה"מ ואת הפוליטיקה הישראלית ומעביר מסר חשוב לפוליטיקאים-יש דין ויש דיין". יו"ר מפלגת הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הבהיר כי ההחלטה לפרוש מהחיים הפוליטיים אינה שלו, "אלא של הציבור שמאס בו והקיא אותו מתוכו". 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן