הרב שמואל אליהו: "ב-74 השנים הבאות הקב"ה יגרש את כל האויבים"

רבה של העיר צפת השתתף בכנס הריבונות שנערך במזרח ירושלים' ודיבר על מדינת ישראל בעבר ובעתיד: "עד היום ראינו את עם ישראל צומח 74 שנה. 74 השנים הבאות אלוקים ימשיך, עם ישראל יתעצם, יכבוש את הארץ, יחיל ריבונות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 09/06/22 21:12 י בסיון התשפב

הרב שמואל אליהו: "ב-74 השנים הבאות הקב"ה יגרש את כל האויבים"
הרב אליהו בכנס, צילום: מאיר אליפור

תנועת הריבונות ערכה הערב (ה') כנס ריבונות ענק בשכונת בית אורות שבמזרחה של ירושלים. בכנס לקחו חלק מאות בני נוער, ראשי מועצות, חברי כנסת ואישי ציבור. הרב שמואל אליהו, רב התנועה נשא דברים והתייחס למציאות במדינה כפי שהוא רואה אותה, 74 שנים לאחר הקמתה.

"74 שנים מהקמת המדינה עם ישראל במגמת עליה", אמר הרב אליהו. "כשהוקמה המדינה היו פה קצת יותר מחצי מיליון יהודים. 5% מעם ישראל. עם השנים המספר הלך ועלה, היום יש בארץ ישראל כמעט 50% מעם ישראל! אלוקים שהביא לפה 50% יפסיק או ימשיך? וודאי שימשיך!".

"אלוקים שהביא אותנו עד לכאן – יעצור או ימשיך? ודאי שימשיך"

הרב אמר כי עם ישראל מתעצם גם באיכות. "עם ישראל היה פעם עם חלש, נרדף, שגרשו אותו ממקום למקום, שבזזו אותו, בלי כוח להגיב. העם הזה קיבל קצת כוח. במלחמת הקוממיות הצליח בקושי גדול לגרש מפה את הערבים. קיבלנו מדינה קטנה. במלחמת ששת הימים קיבלנו יותר עוצמה, ושחררנו את יהודה ושומרון. וגם אז לא היינו כל כך חזקים. בקושי, בנסי נסים. היום ישראל אחת מעשר המעצמות החזקות בעולם".



"אלוקים שהביא אותנו עד לכאן – יעצור או ימשיך? וודאי שימשיך. הוא כרת ברית לאברהם, נשבע לו פה בהר המוריה 'ויש זרעך את שאר אויביו' – אלוקים נשבע בעצמו, אני אתן לכם כוח לנצח את כל אויבכם. אז אלוקים יפסיק באמצע? ודאי שימשיך. עד היום ראינו את עם ישראל צומח 74 שנה. 74 השנים הבאות אלוקים ימשיך, עם ישראל יתעצם, יכבוש את הארץ, יחיל ריבונות, יחיל משילות, יישב את כל הארץ, יגרש את כל האויבים – בוודאי".

לוועידה הגיעו שורת חברי כנסת, בניהם - יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ, עמיחי שיקלי, עידית סילמן ואופיר סופר. כמו כן, השתתפו בכנס רבנים, אישי ציבור וראשי מועצות מיו"ש בניהם כאמור - הרב שמואל אליהו רבה של צפת, הרב דב ליאור, ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, ראש מועצת שומרון יוסי דגן, ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן, ראש מועצת קרית ארבע אליהו ליבמן, ראש מועצת בית אל שי אלון, סגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה ואישים נוספים.

80% מהציבור סבורים כי מימוש הריבונות בירושלים תשפיע לטובה על מדינת ישראל

אתמול, לקראת הכנס פרסמה תנועת ריבונות סקר שנערך על ידי מכון "דיירקט פולס", הסקר מעלה כי כ-80% מהציבור בישראל סבורים כי מימוש הריבונות הישראלית בירושלים תוביל באופן ישיר להצלחה במשילות בערים המעורבות, בנגב ובגליל.



ראשי תנועת הריבונות, יהודית קצובר ונדיה מטר, אמרו לאחר פרסום תוצאות הסקר כי "היום כולם מבינים שחייבים לממש את הריבונות בירושלים. ירושלים היא הלב, עליה ייפול ויקום עתיד המשילות והריבונות במדינת ישראל. אנחנו קוראות לממשלה להפוך את הבירה למטרופולין ירושלים רבתי, ולהבטיח את מימוש הריבונות והמשילות של מדינת ישראל בכל רחבי הארץ".

הסקר- מדגם נערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון באמצעות LTD Polls Direct עבור תנועת הריבנות בתאריך ה- 29 במאי 2022 ,באמצעות מערכת דיגיטלית בשילוב פאנל, בקרב 798 נדגמים בוגרים (18 +) המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה היהודית בישראל. טעות הדגימה הסטטיסטית 7.4% -+ בהסתברות של 95%.