הרב שמואל אליהו: "נוכחות הערבים בהר הבית היא טעות היסטורית"

רבה של צפת הרב שמואל אליהו פרסם היום קריאה לעלות לבירה לרגל יום ירושלים כדי שלא ניתן לערבים "חס ושלום לתת להם את התחושה שירושלים היא שלהם", עוד הוסיף הרבה ואמר כי "מצווה מיוחדת לעלות למצעד הדגלים השנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/22 10:37 כח באייר התשפב

הרב שמואל אליהו: "נוכחות הערבים בהר הבית היא טעות היסטורית"
ריקוד דגלים. , צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מצווה לעלות לירושלים בכל יום ויום. מצווה מיוחדת לעלות למצעד הדגלים השנה, כיון שהאויבים הערבים שלנו מנסים לאיים עלינו שלא נכנס לעיר העתיקה, האזור שבו נמצא הר בית ה'. הם רוצים להדיר את רגלינו מכל הארץ ובמיוחד מהחלק הזה של ירושלים, לומר אין לכם חלק ונחלה בעיר העתיקה של ירושלים. 

הרב אליהו: "חס ושלום לתת להם תחושה שהאיומים שלהם עובדים עלינו ואנחנו מפחדים מהם"

חס ושלום לתת להם את התחושה שירושלים היא שלהם. חס ושלום לתת להם תחושה שהאיומים שלהם עובדים עלינו ואנחנו מפחדים מהם. אם חלילה יבואו פחות יהודים השנה לירושלים ירגישו הערבים שהאיומים שלהם עובדים, והם ימשיכו לאיים על ממשלת ישראל בכל פעם שהיא תרצה לקבל החלטה שלא מתאימה לאינטרסים שלהם, ואבוי אם הם ינהלו את מדינת ישראל באופן זה.
 

הרב שמואל אליהו, ניצח את המשטרה

הרב שמואל אליהו, ניצח את המשטרה צילום: ללא


חשוב שיהיה ברור להם ולכל העמים. ירושלים היא עיר יהודית מאז ימי דוד המלך ולעולם לא נוותר עליה. הנוכחות של הערבים בהר הבית היא טעות היסטורית כואבת ומצערת ואנחנו נעשה את הכל בכדי לתקן אותה בעזרת ה' במהרה. 

לכן כל עליה של יהודים למצעד הדגלים בירושלים היא מצוה של "וירשתם אותה וישבתם בה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן