הרב שמואל אליהו מזהיר: אם נמשיך כך הערבים יקומו עלינו

אחרי גל הפיגועים, אישור התקציבים לחברה הערבית ואי העברת חוק "איסור פינוק מחבלים", הרב שמואל אליהו תוקף את התנהלות הממשלה וטוען: "את התוצאה כולנו רואים ברחובות בשנה האחרונה"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 25/05/22 11:20 כד באייר התשפב

הרב שמואל אליהו מזהיר: אם נמשיך כך הערבים יקומו עלינו
הרב שמואל אליהו, מזהיר מפני הערבים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גל הפיגועים האחרון הוביל לתסיסה גדולה נגד התנהלות הממשלה, כאשר העברת תקציבי הענק למגזר הערבי כחלק מתכנית החומש רק הוסיפה לביקורת מימין. הרב שמואל אליהו, התייחס היום (ד') למצב ותקף את צעדי הקואליציה. 

"מדינת ישראל שחררה אלפי מחבלים ומתוכם מאות רוצחים שידיהם מגואלות בדם של יהודים. בסך הכל היא שחררה מחבלים ב-48 פעימות. חלקם בהסכמים, חלקם במחוות של רצון טוב. חלקם לקראת חגי הרמאדן וכדומה. האם זה עצר את גל הטרור או הגביר אותו? את התוצאה כולנו רואים ברחובות בשנה האחרונה", פתח הרב אליהו.

רבה של צפת הוסיף והתייחס להעברת התקציבים לרשות הפלשתינית: "השר בני גנץ נתן בימים אלו לרשות הפלשתינית חצי מיליארד שקל כהלוואה, כל זאת בגלל שהמדינה מנועה על פי חוק להעביר כסף לאבו מאזן כל עוד הוא מפרנס ביד רחבה את המחבלים שרצחו יהודים. אבו מאזן לא מסכים להפסיק את המימון למחבלים שרצחו יהודים במקום ללחוץ עליו שלא לעודד מחבלים, נותנים לו הלוואה כדי שיוכל לשלם כסף נכבד למשפחות של המחבלים". 

הרב אליהו ציין כי הממשלה מנעה השבוע את העברת חוק "איסור פינוק מחבלים" וטען: "אותם מחבלים שיודעים כי מדינת ישראל תשחרר אותם בבוא היום, שיודעים כי המדינה משלמת להם ביד רחבה כי עוד הם בכלא, היא גם דואגת להם לתנאים מפנקים בבתי הכלא".

"מדינת ישראל משלמת בימים הללו מאות מיליוני שקלים לחברה הערבית כנגד החוק. הכל קורה כשאנו יודעים שהחברה הזאת מחזיקה נשק שכוון כנגדנו בפרעות בשנה שעברה. חברה שמטפחת שנאה כלפי מדינת ישראל. קוראים לעצמם פלשתינים, ומתאמים עם הגרועים באויבינו את הפרעות שלהם", המשיך הרב אליהו, "ואנחנו מטפחים אותם ומכילים את הפרעות שלהם. כשהם עשו לינץ' ביהודים, שרפו בתים, בתי כנסת, ניידות משטרה, עשרות מכוניות ומשאיות. המשטרה נהגה כלפיהם בהכלה. בתי המשפט שחררו את הפורעים למען הרצון הטוב. מדינת ישראל לא מתאמצת לתפוס את הפורעים שירו על שכיניהם היהודים". 

"אם נמשיך כך, הם יקומו עלינו כמו שקין קם על הבל והרגו. צריך להיות חכם הרואה את הנולד. כשננהג בחכמה מול החברה הערבית – ננצל", סיכם הרב שמואל אליהו.