עופר כסיף זועם: "הדגל הפלשתיני יונף ושחרורו של העם הפלשתיני יושג"

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת כועס רותח על החלטת ועדת השרים לחקיקה לאפשר חופש הצבעה על הצעת החוק שתאסור הנפת דגל של מדינות אויב, כולל דגל אש"ף: "יישור הקו של ממשלת 'השינוי' עם הפשיזם הביביסטי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 29/05/22 14:07 כח באייר התשפב

עופר כסיף זועם: "הדגל הפלשתיני יונף ושחרורו של העם הפלשתיני יושג"
כסיף בהפגנה, ארכיון, צילום: Sraya Diamant/Flash90

הצעת החוק אותה מקדם חבר הכנסת אלי כהן מהליכוד, אשר מבקשת לאסור הנפת דגל של מדינות אויב, לרבות הרשות הפלשתינית בשטחי מוסדות המתוקצבים על ידי מדינת ישראל עבר היום (א') בוועדת שרים לחקיקה. 

הוועדה החליטה לתת חופש הצבעה על החוק שיובא בהמשך השבוע לקריאה טרומית במליאת הכנסת. החוק החשוב של האופוזיציה עשוי לעבור בתמיכת חברי הכנסת של ימינה, תקווה חדשה וישראל ביתנו. מי שזעם על החלטת ועדת השרים הוא חבר הכנסת מהרשימה המשותפת, עופר כסיף. 

כך כתב כסיף בחשבון הטוויטר שלו: "החלטת ועדת השרים לחקיקה לאפשר חופש הצבעה על "חוק דיכוי הדגלים" היא המשך יישור הקו של ממשלת 'השינוי' עם הפשיזם הביביסטי במלחמתו נגד העם הפלשתיני וזהותו. לא יעזור להם - הדגל הפלשתיני יונף ושחרורו של העם הפלשתיני יושג", הודיע. 

שר התקשורת יועז הנדל אמר בדיון: "האירועים לא מינוריים. אם נתעלם מהם זה לא ייעלם. כיום במוסדות שמקבלים מימון מהמדינה, מוסדות ממלכתיים מניפים דגלי אויב וקוראים נגד מדינת ישראל ונגד יהודים.  זה מוביל להסלמה, ללאומנות, להקצנה דתית ובסוף גם לאלימות".

הצעת החוק הובאה לדיון לאחר שבתחילת השבוע שעבר התקיימה הפגנה פרו פלשתינית באוניברסיטת בן גוריון שבבאר שבע. במהלך ההפגנה הונפו עשרות דגלי אש"ף לציון יום הנכבה ונשמעו קריאות נגד מדינת ישראל.

ההפגנה באוניברסיטת בן גוריון: