יאיר לפיד מברך את משה גפני: "אתה נשמה טובה"

שיתוף פעולה בין קואליציה לאופוזיציה, משה גפני מיהדות התורה חגג היום יום-הולדת 70, ומי שבא לברך אותו הוא לא אחר מאשר ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד: "אני מאחל לך שאני ואתה עוד נריב הרבה שנים"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 09/05/22 15:57 ח באייר התשפב

יאיר לפיד מברך את משה גפני: "אתה נשמה טובה"
גפני ולפיד, צילום: פלאש 90, מרים אליסטר

אחרי נאומים חריפים של ראשי הסיעות בעקבות פתיחת כנס הקיץ של הכנסת הבוקר (ב'). ביניהם נאומו של לפיד בו הוא השתלח בחבר הכנסת איתמר בן-גביר כאשר אמר כי: "הסתכלתי השבוע על איתמר בן גביר הולך לרקוד על דם הנרצחים באלעד ונזכרתי כמה חשוב לשמור על הממשלה הזו". ניתן למצוא במשכן גם רגעים מחממי לב, כמו הרגע הזה בו יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד מברך את גפני שחוגג היום יום הולדת 70.

יאיר לפיד אמר כי " אני חושב שאתה ואני מאמינים שגם אי הסכמות צריך לדעת לנהל, וויכוח אידיאולוגי לא צריך להיות אישי. ואתה איש טוב וראוי. וגם שאני לא מסכים איתך אני מקשיב לך כי דעתך ראויה לכבוד והקשבה. אתה נשמה טובה. אני מאחל לך קודם כל בריאות, כי באמת דאגנו לך. ועכשיו שאנחנו רואים אותך בריא ושלם אנחנו שמחים. אני מאחל לך שאני ואתה עוד נריב הרבה שנים".

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן