"שובר גלים" צה"ל פועל בשעות האחרונות במבצע מעצרים נרחב ביהודה ושומרון

דובר צה"ל עדכן כי כוחותינו פועלים בשעות האחרונות במבצע מעצרים נרחב באוגדת יהודה ושומרון. המעצרים בין היתר מתקיימים בנפת ג'נין, בערים טול כרם ושכם ובכפרים עוריף, קבאטיה וג'בע | המבצע מצטרף לפעילות נרחבת בימים האחרונים

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/22 08:46 יב בניסן התשפב

צה"ל פועל בשעות האחרונות במבצע מעצרים נרחב ביהודה ושומרון
צילום: דובר צה"ל

מבצע "שובר גלים": דובר צה"ל מעדכן כי צה"ל פועל בשעות האחרונות (ד') במבצע מעצרים נרחב באיו"ש - בנפת ג'נין, בערים טול כרם ושכם ובכפרים עוריף, קבאטיה וג'בע. פרטים נוספים בהמשך.

גם אתמול (ג') צה"ל וכוחות הביטחון פעלו במבצע בכל רחבי השומרון. בפעילות המעצרים לקחו חלק לוחמי צה"ל, שב"כ ומשמר הגבול במספר מוקדים, בין השאר בכפרים: זיתא, אל יאמון, באלטה, אל ח׳אדר, בית כחיל, עזון ועתמה.

"חבורת ערסים שעלה לה השתן לראש, ואנחנו צריכים עכשיו לתת להם מכה על האף ולסיים עם זה"

בראיון של מח"ט ג'נין אל"מ אריק מויאל הוא אומר כי "מחנה הפליטים יצר לעצמו נרטיב שהוא משהו אחר מכל יו"ש. שהוא עזה הקטנה. זה כמובן לא כך. בסופו של דבר, זאת חבורת ערסים שעלה לה השתן לראש, ואנחנו צריכים עכשיו לתת להם מכה על האף ולסיים עם זה".

בנוסף, בשעות אלו משופץ מחדש מתחם קבר יוסף לאחר שהושחת על ידי פורעים ממחנה הפליטים בלאטה מספר פעמים. ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר: "הגענו לכאן עם שחר, ולאור היום, רגע לפני חג החירות, להחזיר את הכבוד הלאומי של עם ישראל ואת כבודו של יוסף שחולל"