בלעדי בכירים בתקווה חדשה: יש סיכוי לממשלה חדשה עם הליכוד

הכנסת סוערת בעקבות פרישתה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן ולחדשות כיפה נודע כי בכירים במפלגת תקווה חדשה לא שוללים ממשלה חדשה יחד עם הליכוד

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 06/04/22 13:07 ה בניסן התשפב

בכירים בתקווה חדשה: יש סיכוי לממשלה חדשה עם הליכוד
ישבו יחד בממשלה?, צילום: מיכל פטאל, פלאש 90

מאז ההודעה הדרמטית של יו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן על פרישתה מהקואליציה, בליכוד מאיצים את המגעים עם שאר חברי הכנסת הימנים בניסיון להקים ממשלה חדשה בראשות הליכוד. לחדשות כיפה נודע כי בכירים בתקווה חדשה לא שוללים להצטרף לסילמן.

בכירים בתקווה חדשה אמרו הבוקר כי יש סיכוי לממשלה חדשה עם הליכוד, מגעים מתקיימים כל העת מתחת לפני השטח. במקביל ראש הממשלה, נפתלי בנט, מנסה לשמור את חברי מפלגתו, בנט נועד עם ח"כ ניר אורבך ועם השרה איילת שקד. בהמשך היום יקיים פגישות נוספות עם חברי סיעת ימינה וראשי מפלגות הקואליציה.

הרב דרוקמן מברך את סילמן

זקן רבני הציונות הדתית ויושב ראש מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא הרב חיים דרוקמן, סיפק היום  התבטאות נדירה והתייחס לדרמה הפוליטית עם פרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה, דבר שמטלטל את הממשלה ומעמיד בסימן שאלה גדול את הישרדותה.

"אני מברך את חברת הכנסת עידית סילמן על הצעד האמיץ והראוי שעשתה", אמר הרב דרוקמן והוסיף: "אני קורא לשאר חברי הכנסת הלאומיים שתורת ישראל חשובה להם להצטרף לעידית ולהקים ממשלה ציונית לאומית בהקדם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן