נתניהו לחברי ימינה בעקבות פרישת סילמן: "חזרו הביתה"

יו"ר האופוזיציה מסר הצהרה מיוחדת בעקבות פרישתה של עידית סילמן מהקואליציה ובירך אותה: "קיבלה את ההחלטה הנכונה. כולנו מקבלים אותה בחיבוק חם ובזרועות פתוחות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/04/22 11:07 ה בניסן התשפב

נתניהו לחברי ימינה בעקבות פרישת סילמן: "חזרו הביתה"
נתניהו, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

פרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה ממשיכה להסעיר את המערכת הפוליטית. יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מסר לפני זמן קצר הצהרה מיוחדת בה התייחס למהלך של יו"ר הקואליציה הפורשת וקרא לחברי ימינה להצטרף אליה.

"אנחנו מברכים את חברת הכנסת עידית סילמן על כך שקיבלה את ההחלטה הנכונה. כולנו מקבלים אותה בחיבוק חם ובזרועות פתוחות. עידית שבה הביתה - לימין האמיתי, למחנה הלאומי", פתח נתניהו את דבריו.

"יש היום בישראל ממשלה חלשה ורופסת. ימיה ספורים", המשיך יו"ר האופוזיציה ואמר: "אני קורא מכאן לחברות וחברים נוספים בקואליציה שליבם במקום הנכון: אנחנו מחכים לכם. נקבל אתכם בכבוד ובהערכה. אתם יכולים לקנות את עולמכם בהחלטה אחת שתציל את מדינת ישראל מממשלת החולשה. קבלו את ההחלטה הנכונה הזאת עוד היום. הצטרפו לעידית, הצטרפו אלינו - חיזרו הביתה ויחד נקים ממשלה לאומית חזקה שתדאג לכל אזרחי ישראל - יהודים וערבים, דתיים וחילונים, חרדים ומסורתיים - כולם בלי יוצא מן הכלל".

"נקים ממשלה שתנצח את הטרור, תבלום את הגרעין האיראני, תוריד את המיסים שהממשלה הזאת העלתה, תילחם בפשיעה ובאלימות ביישובים הערבים, ותדאג לשלב את כל אזרחי ישראל בסיפור ההצלחה הישראלי", סיכם נתניהו.