הרב דרוקמן: "מברך את סילמן על הצעד האמיץ"

זקן רבני הציונות הדתית ויושב ראש מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא מגיב בצעד נדיר להתפתחויות הפוליטיות ופונה לחברי ימינה: "אני קורא לשאר חברי הכנסת הלאומיים להקים ממשלה ציונית לאומית בהקדם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/04/22 11:14 ה בניסן התשפב

הרב דרוקמן: "מברך את סילמן על הצעד האמיץ"
הרב דרוקמן, צילום: Avi Dishi/Flash90

זקן רבני הציונות הדתית ויושב ראש מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא הרב חיים דרוקמן, סיפק היום (ד') התבטאות נדירה והתייחס לדרמה הפוליטית עם פרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה, דבר שמטלטל את הממשלה ומעמיד בסימן שאלה גדול את הישרדותה.

"אני מברך את חברת הכנסת עידית סילמן על הצעד האמיץ והראוי שעשתה", אמר הרב דרוקמן והוסיף: "אני קורא לשאר חברי הכנסת הלאומיים שתורת ישראל חשובה להם להצטרף לעידית ולהקים ממשלה ציונית לאומית בהקדם".

אחרי קריאתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו אתמול להגיע להפגנת הימין, גם הרב דרוקמן עצמו קרא לציבור הרחב להשתתף באירוע שיתקיים הערב (ד') מול קריית הממשלה בירושלים.

בסירטון שהופץ בקרב עשרות אלפי תלמידיו אומר הרב דרוקמן כי על הציבור להגיע להפגנה בירושלים: "הציבור היקר, מן הראוי להשתתף מחר בהפגנה בירושלים" אמר הרב דרוקמן והוסיף כי "מדינת ישראל זקוקה לממשלה לאומית-יהודית שתתייחס לכל הבעיות האמיתיות ותקדם אותה מבחינת השקפה הציונית הלאומית. הלוואי שנצליח בכך".