עימות סוער בועדה בין עופר כסיף לאופיר כץ

במסגרת דיון בועדת הכספים אמר חבר הכנסת מהמשותפת כי "הקושי הביטחוני בישראל כרגע הוא רק לכאורה" חבר הכנסת מהליכוד לא נשאר חייב "11 ישראלים מתים ואתה אומר לי לכאורה?"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 04/04/22 12:35 ג בניסן התשפב

עימות סוער בועדה בין עופר כסיף לאופיר כץ
חבר הכנסת עופר כסיף , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברקע גל הטרור שפוקד את מדינת ישראל בשבועות האחרונים במסגרתו נרצחו 11 אזרחים ישראלים ונפצעו עוד רבים, התפתח היום (ב') עימות סוער במליאה בין חברי הכנסת עופר כסיף לאופיר כץ בעקבות האמירה של כסיף כי הקשיים הביטחוניים שישראל חווה כרגע הם רק "לכאורה".

אופיר כץ מהליכוד מחה על האמירה ואמר כי "אחרי השבועיים שאנחנו עוברים איך אפשר להגיד שזה רק לכאורה" עופר כסיף מהרשימה המשותפת הגיב לו "ברגע שיש כיבוש אז אין ביטחון, הביטחון הוא רק בסיום הכיבוש ולא עוד יותר אלימות. הפלסטינים נרצחים יותר"

אופיר כץ הנסער השיב לו כי "יהודים נרצחים בגלל שהם יהודים אתה אומר לי נרצחים פלשתינאים?" על כך ענה כסיף "אני רוצה שכולם יחיו- גם פלשתינאים וגם יהודים".

זוהי לא ההתייחסות הראשונה של כסיף למצב הביטחוני במדינה, רק השבוע צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הפיגועים הנתעבים לא הופכים את הכיבוש לפחות נפשע, וממילא אינם הופכים את פלישת כוחות הכיבוש היום לג'נין ליותר לגיטימית. די לכיבוש! די להרג!".