אשתו של שון וייסמן רתחה על עופר כסיף: "זה לא שפוי, לך לשכם ושחרר מאיתנו!"

לאחר שכוחות הביטחון חיסלו את שלושת המחבלים בשכם, כתב כסיף: "ההוצאה להורג ללא משפט שהתרחשה בלב שכם היא מעשה מאפיוזי ומוג לב" | מי שהגיבה לו בזעם רב היתה אשתו של חלוץ ויאדוליד: "אתה פשוט חתיכת ביזיון שלא ראוי לשמש כנציג ציבור בישראל"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 09/02/22 10:31 ח באדר א'

אשתו של שון וייסמן רתחה על עופר כסיף: "זה לא שפוי, לך לשכם ושחרר מאיתנו!"
חבר הכנסת עופר כסיף , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חוליית הטרור שביצעה בשבועיים האחרונים ארבעה פיגועי ירי באזור שכם שבשומרון, חוסלה אתמול (ג') על ידי כוחות של צהל, ימ"מ ושב"כ. במהלך המעצר ניסו המחבלים לפתוח באש לעבר הלוחמים אך הלוחמים חיסלו את המחבלים , שלושה במספר וגם תפסו שני נשקים מסוג m16.

לאחר הפעולה מצילת החיים של כוחות הביטחון הזדרז עופר כסיף לגנות אותה בחשבון הטוויטר שלו. "ההוצאה להורג ללא משפט שהתרחשה בלב שכם היא מעשה מאפיוזי ומוג לב שרק יביא לשפיכות דמים נוספת. כל מי שיושב בקואליציה הזו שותף לו - מי בפועל, מי בטפיחת הסכמה ומי בשתיקה. רק חיסול הכיבוש יסיים את האלימות". 

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת זכה לביקורות רבות בטוויטר ובשאר הרשתות החברתיות דוגמת פייסבוק ואינסטגרם. אחת מאותם מגיבים היתה עדן וייסמן, אשתו של שון  וייסמן, חלוץ ריאל ויאדוליד מהליגה השניה בספרד. 

כך כתבה בזעם בחשבון האינסטגרם שלה: "תגיד עופר כסיף אתה נורמלי?! זה לא שפוי, אתה פשוט חתיכת ביזיון שלא ראוי לשמש כנציג ציבור בישראל. לך לשכם ושחרר מאיתנו!!! לא להאמין שהוא חבר כנסת. מדינת חלם!!!". 

מי שעוד גינה את חיסול שלושת המחבלים היה חבר הכנסת אחמד טיבי: "החיסולים האלה וההוצאות להורג הם מעשה טרור על פי החוק הבינלאומי. רק סיום הכיבוש יביא לקץ האלימות. החיסול הזה הוא הבוטה ביותר והדמי ביותר בשנים האחרונות". טיבי האשים את הקואליציה והממשלה: "נושאים באחריות להידרדרות הזאת".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן