בנט האשים את סמוטריץ' שהוא "רוקד על הדם" - סמוטריץ' לא נשאר חייב

חבר הכנסת מהציונות האשים את ראש הממשלה בהקמת ממשלה עם תומכי טרור על רקע הפיגועים בשבועות האחרונים. בנט השיב לו הערב: "מי שמרקד כך על הדם, אינו מייצג לא ציונות ולא דתית", וסמוטריץ' הגיב

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 03/04/22 21:28 ב בניסן התשפב

בנט האשים את סמוטריץ' שהוא "רוקד על הדם" - סמוטריץ' לא נשאר חייב
חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בממשלה לא מפספסים הזדמנות להטיח האשמות באופוזיציה דרך אירועי השעה, כשהפעם על הפרק ראש הממשלה ויו"ר מפלגת הציונות הדתית ראש בראש בקרב וירטואלי ברקע גל טרור שפוקד את אזרחי ישראל בשבועות האחרונים.

הכל החל כשלפני מספר ימים פירסם סמוטריץ' בפוסט בפייסבוק את תמונותיהם של 11 הנרצחים באירועי הטרור בשבועות האחרונים עם הכיתוב "הם כבר לא יצביעו לעולם" ועל זה הוסיף "גם בסוף שבוע הדמים הקשה הזה צריך לזכור ולהודות לאיילת שקד וליתר חבריה בימינה שלפחות מנעו בחירות חמישיות כשהקימו ממשלת שמאל עם תומכי טרור"

היום (א') הגיב בנט על הדברים וצייץ: "מי שפרסם את הדבר הזה, מי שמרקד כך על הדם, אינו מייצג לא ציונות ולא דתית. במהלך סוף השבוע האחרון לא הגעתי להתייחס לפרסום המזעזע הזה. עסקתי בענייני ביטחון. בעשרות הפעולות שאנו נוקטים כדי לעצור את גל הטרור, סיכול הפיגוע של חוליית המחבלים בג׳נין וסוגיות בוערות נוספות"

סמוטריץ' לא נשאר חייב והגיב כי "מי שעשה שימוש במשפחות שכולות כדי ללקט מצביעים והיום מסרב אפילו להפגש עימהם בכדי לרצות את שותפיו תומכי הטרור עדיף לו שלא ידבר בנושא שכותרתו ריקוד על הדם".