סגן השר לביטחון הפנים מבהיר: "בר-לב לא צריך להתפטר"

יואב סגלוביץ מתייחס לסערות הטוויטר של השר לביטחון הפנים, ואומר כי אינו מתעלם מהמקרים האחרונים אך מבהיר כי השר הממונה לא צריך ללכת הביתה: "מרכז העשייה שלו אינה ציוצים בטוויטר, אלא ביטחון הפנים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 03/04/22 08:14 ב בניסן התשפב

סגן השר לביטחון הפנים מבהיר: "בר-לב לא צריך להתפטר"
בר-לב, צילום: Michael Giladi/Flash90\Shutterstock

שמו של השר לביטחון הפנים עמר בר-לב עלה לכותרות במהלך השבועיים האחרונים, ולא בהקשרים חיובים על עבודה טובה של השר. בימים האחרונים הספיק השר לחולל מספר סערות, חלקן הגדול ברשת החברתית טוויטר. האחרונה שבהן היתה בשבת כאשר השר צייץ בחשבונו ברכת תודה ללוחמי הימ"מ שחיסלו את המחבלים בג'נין, את הציוץ חתם: "ליבי עם משפחות הנופלים והחלמה לפצועים", כאשר אף לוחם לא נהרג ברוך השם. 

סגן השר לביטחון הפנים יואב סגלוביץ התייצב הבוקר (א') בגל"צ ונעמד לצדו של בר-לב. "אינני מתעלם ממה שהיה, אך השר לא צריך להתפטר. מרכז העשייה שלו אינה ציוצים בטוויטר, אלא ביטחון הפנים - ואת זה הוא עושה בצורה טובה".

יואב סגלוביץ |

יואב סגלוביץ | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סגלוביץ התייחס גם לעניינים הקשורים במשרד לבט"פ ולתחושת הביטחון ברחבי המדינה. "המשטרה קטנה מדי, זו עובדה - לא רק בגל פיגועים", אמר סגלוביץ. "עלינו להבין ששיטור זה שירות בסיסי במדינה דמוקרטית. הממשלה צריכה לראות איך מעצימים את המשטרה בשנים הקרובות".

סגנו של בר-לב התייחס לדברים מוקדמים יותר שאמר בגל"צ ניצב בדימוס זהר דביר, לשעבר מפקד הימ"מ: "המשטרה לא נמצאת במקום הראוי בסדר העדיפויות הלאומי כבר שנים, היא הייתה צריכה להיות ערוכה עם יותר כוח אדם. הגיע הזמן לתת לה תקציב מספק - בשנות ה-90 אוכלוסיית המדינה הכפילה את עצמה, אך המשטרה גדלה ב-20% בלבד".