פיגוע ירי בחדרה בן גביר: "אתה לא מתבייש?" | בר-לב בתגובה: "אתה אפס"

השר לביטחון פנים הגיע לזירת האירוע הקשה בו נרצחו שני בני אדם על ידי מחבלים ויו"ר עוצמה יהודית זעק לעברו: "עוד פעם אלימות המתנחלים"?

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 27/03/22 23:39 כד באדר ב'

בן גביר: "אתה לא מתבייש?" | בר-לב בתגובה: "אתה אפס"
צילום: חופשי

פיגוע קשה בחדרה: במערכת הפוליטית הזדרזו להגיב לפיגוע הירי הקשה שאירע הערב (א'), ובמהלכו נרצחו שני בני אדם על ידי מחבלים חמושים שפתחו בירי לעבר לוחמי מג"ב. לאחר קרב יריות חוסלו המחבלים על ידי מסתערבים שהיו במסעדה סמוכה. 

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע למקום הפיגוע וקטע את נאומו של השר לביטחון פנים עמר בר לב שנשא הצהרה לתקשורת. "אין לך בושה לבוא לכאן? אתה צריך להתבייש השר הכי כושל, השר הכי שמאלן, אתה לא מתבייש? עוד פעם אלימות המתנחלים?". השר לביטחון פנים הגיב: "אתה אפס, אני לא מתבייש", ועצר את הצהרתו לתקשורת.

בן גביר אמר במקום הפיגוע הערב: "אני אומר בצורה הכי ברורה. הממשלה הזאת היא ממשלה ששבויה בידי האחים המוסלמים, היא ממשלה חלשה שלא מסוגלת להיכנס לרהט ולאום אל פאחם ולעצור את האימאמים שמסיתים לפגוע ביהודים. הממשלה לא מסוגלת לחזור לסיכולים הממוקדים ואנחנו רואים לצערנו הרב את התוצאות של רפיסות הממשלה הזו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן