עמר בר-לב ממשיך להסתבך בטוויטר

במהלך השבת צייץ השר מילות פרגון לצוות הימ"מ שחיסל את המחבלים, והוסיף "ליבי עם משפחות הנופלים והחלמה לפצועים" זאת למרות שבאירוע כלל לא נהרגו חיילים או שוטרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/22 21:00 א בניסן התשפב

עמר בר-לב ממשיך להסתבך בטוויטר
עמר בר לב , צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

אחרי ששבוע שעבר פיטר השר עומר בר-לב את דוברו, בטענה שהאחרון אחראי לציוץ בעייתי. צייץ היום (ש) השר בר לב, ציוץ נוסף שעורר סערה. "כבוד ללוחמי הימ"מ על חיסול המחבלים הלילה. ברכות לשב'כ על איסוף המודיעין בזמן אמיתי" פרגן בר לב בציוץ לכוחות הימ"מ על חיסול חוליית המחבלים. את הציוץ חתם כך "כבוד למשטרת ישראל. ליבי עם משפחות הנופלים והחלמה לפצועים." זאת למרות שבאירוע לא נהרג אף שוטר או חייל.

 

הציוץ של בר לב

הציוץ של בר לב צילום: צילום מסך

כאמור, זאת איננה הפעם הראשונה שהשר לביטחון הפנים, עמר בר-לב מסתבך בטוויטר. לאחר הפיגועים  הרבים בשבוע שעבר פורסם ציוץ בחשבון הטוויטר של בר-לב, אותו הוא סיים במילים "לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין", למילים התווסף פרצוף קורץ, דבר שהרגיז רבים. בר-לב הסביר: "אני לא עשיתי את הטעות הזאת, אני לוקח עליה אחריות. יש אחריות מקצועית ויש אחריות במקרה הזה מיניסטראלית לגבי האנשים שלי ולכן אני לא מסיר ממני את האחרית, אבל יחד עם זה יש אחריות מקצועית, זה לא היה על דעתי, זה היה נורא ואיום ולצערי זה קרה". ולבסוף פיטר את דוברו. 

בתגובה לציוץ הערב, אמר השר לביטחון הפנים "כפי שצויין בציוץ ההתיחסות הייתה לשלושת האירועים בהם פעלה משטרת ישראל בשבוע האחרון בהם נהרגו 11 אזרחים ושוטרים. המשפט בציוץ לגבי משפחות הנופלים, התייחס לאזרחי ישראל שנרצחו וללוחמי מג"ב ויס"מ שנהרגו כאשר הסתערו על המחבלים בפיגועים".