הקורונה עדיין כאן אחרי ישראל: בארצות הברית אישרו את החיסון הרביעי

לאחר שהצטברו העדויות מישראל, באמריקה מאשרים את מתן מנת הבוסטר השנייה של החיסון נגד קורונה. במשרד הבריאות ניצלו את ההזדמנות וביקשו מהציבור: "אל תסתכנו. לכו להתחסן עכשיו"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 29/03/22 19:49 כו באדר ב'

אחרי ישראל: בארצות הברית אישרו את החיסון הרביעי
חיסון נגד קורונה, ארכיון, צילום: Yossi Aloni/Flash90

מינהל המזון והתרופות האמריקאי, FDA, אישר היום (ג') את מנת החיסו הרביעית לבני חמישים ומעלה, זאת לאחר שהצטברו העדויות המדעיות כי הזריקה הנוספת היא בטוחה ומשפרת באופן משמעותי את ההגנה מפני תחלואה קשה של נגיף הקורונה. 

עד שהתקבל האישור, המנה הרביעית ניתנה רק בקרב אוכלוסייה עם מערכת חיסונית חלשה. בסוכנויות ידיעות זרות כי בבקשת האישור הוזכרו הנתונים שהגיעו מישראל. בארץ כזכור, החיסון הרביעי מומלץ עבור הציבור שעבר את גיל 60 וגם עבור בני 18 ומעלה הסובלים ממחלות רקע. 

במשרד הבריאות הגיבו על ההחלטה ומסרו, "אם עברתם את גיל 60 ועדיין לא התחסנתם בחיסון הרביעי - עכשיו זה הזמן. אם יש לכם קרובים בקבוצת גיל זו שטרם קיבלו אותו - עודדו אותם לעשות זאת מיד. אל תסתכנו. לכו להתחסן עכשיו". 

מספר חולי הקורונה בארץ נמצא בעלייה לאחרונה, והמערכת כבר נערכת לקראת גל שישי.  פרויקטור הקורונה זרקא אמר בתדרוך לעיתונאים כי "בשבוע אובחן בישראל זן קורונה נוסף שנקרא BA3, והגיע מחו"ל. עד כה התגלה מאומת אחד בלבד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן