בנט נפגש עם מזכיר המדינה האמריקאי והתגלה חיובי לקורונה

ראש הממשלה ביקר את הלוחם שחיסל את המחבלים בפיגוע הירי בחדרה, ולאחר לילה של הערכות מצב התגלה כחיובי לנגיף הקורונה | אתמול נפגש עם מזכיר המדינה האמריקאי

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 28/03/22 08:17 כה באדר ב'

בנט נפגש עם מזכיר המדינה האמריקאי והתגלה חיובי לקורונה
בנט בכנסת, צילום: livier Fitoussi/Flash90

לאחר שוך הגל החמישי, אחוז החיוביים לנגיף הקורונה עולה בהתמדה והבוקר (ב') התברר כי גם ראש הממשלה, נפתלי בנט, נמצא חיובי לקורונה. מטעמו נמסר כי הוא חש בטוב וימשיך את סדר יומו המתוכנן בעבודה מביתו. לקראת מפגש "פסגת הנגב", בנט נפגש אתמול עם מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן, במשרדו בירושלים. 

בפיגוע ירי קטלני אמש נרצחו שני חיילי מג"ב, הלוחם רש"ט יזן פלאח ז"ל בן 19, תושב כסרא סמיע ורש"ט שיראל אבוקרט, בת 19, תושבת נתניה. לאחר האירוע הקשה הגיע בנט לתחנת המשטרה בחדרה ונפגש עם אחד הלוחמים שחיסל את המחבלים, לאחר מכן קיים חיתוך מצב בהשתתפות השר לביטחון פנים, מפכ"ל המשטרה, ראש השב"כ, מפקד המחוז, מפקד מג"ב וגורמים נוספים.

צילום: דוברות המשטרה

בעקבות העלייה בנתוני התחלואה, הממשלה החליטה להאריך את חובת עטית המסכות בחללים סגורים עד לראשון במאי. "יש אצלנו הגבלות מעטות מאוד, מה שנשאר זה בעיקר מסכות. מעריך שאם תהיה ירידה נוספת בתחלואה, ניפרד גם מהמסכות. אבל כרגע זה קצת מוקדם מדי", אמר אתמול מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור נחמן אש, בראיון לגל"צ. 

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזציה כתב בחשבון הטווויטר שלו: "בריאות לפני הכל. מאחל רפואה שלמה לנפתלי בנט"