משרד ההגנה הרוסי מודיע כי רוסיה כבשה את העיר חרסון

הלחימה בין אוקראינה לרוסיה ממשיכה ביתר שאת, ורוסיה מודיעה כי כבשה את העיר חרסון. ארצות הברית החליטה לחסום את המרחב האווירי שלה לטיסות מרוסיה | ביידן: "פוטין יכול להקיף את קייב בטנקים אבל הוא לעולם לא יוכל לכבות את הלב והנשמה של העם האוקראיני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/22 09:24 כט באדר א'

משרד ההגנה הרוסי מודיע כי רוסיה כבשה את העיר חרסון
צבא רוסיה, ארכיון, צילום: shutterstock

היום השביעי ללחימה בין רוסיה לאוקראינה: משרד ההגנה הרוסי עדכן כי הכוחות הרוסים כבשו את העיר חרסון שבדרום אוקראינה. מנהיג העולם החופשי, נשיא ארצות הברית ביידן, נאם לאומה האמריקאית ושלח מסרים מחזקים לאוקראינה. ביידן קרא לנוכחים לעמוד ו"לשלוח מסר לאוקראינה והעולם", ובנאומו שיבח את רוח הלחימה האוקראינית.

בתוך כך, בנאום הודיע ביידן כי בארה"ב החליטו לאסור על טיסות רוסיות להיכנס למרחב האווירי שלה. "פוטין פגש את העם האוקראיני, מהנשיא זלינסקי ועד כל אוקראיני. האומץ שלהם, חוסר הפחד, הוא השראה לעולם כולו. אזרחים שחוסמים בגופם טנקים, ילדים ועד מורים וגמלאים הפכו לחיילים שמגנים על המולדת שלהם", אמר.

על פי הדיווחים אתמול (ג') מתקרבת לקייב שיירה גדולה של הצבא הרוסי, ויועץ של זלנסקי העריך כי הכוחות הרוסיים חותרים להטיל מצור על הבירה קייב ועל העיר השנייה בגודלה במדינה, חרקוב, שנמצאת בצפון-מזרח אוקראינה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן