צפו קבלת הפנים המפתיעה של נשיא מצרים לקארין אלהרר | צפו

שרת האנרגיה הגיעה לכנס שמתקיים בקהיר, והנשיא עבד אל פתח א-סיסי חצה את האולם כדי לברך אותה, זאת לאחר שבכנס בגלזגו הורחקה עקב בעיית נגישות

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/22 19:04 יג באדר א'

קבלת הפנים המפתיעה של נשיא מצרים לקארין אלהרר | צפו
קארין אלהרר, ארכיון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שרת האנרגיה קארין אלהרר הגיעה היום (ב') להשתתף בכנס מדינות המזרח התיכון וצפון אפריקה שמתקיים בקהיר. המשלחת הישראלית צפויה לפעול על מנת לחזק את הקשרים עם המדינות השכנות באמצעות תחום האנרגיה. 

בתיעוד שהעלה העיתונאי ברק רביד, נרשם רגע מרגש במיוחד נרשם כאשר הנשיא המארח, עבד על פתאח א-סיסי, נכנס לאולם ולאחר שהזמין את הקהל לשבת ניגש לשרה הישראלית, שישבה בשורה הראשונה ובירך אותה לרגל השתתפותה. כזכור, בוועידת האקלים שהתקיימה בגלזגו שבסקוטלנד בחודש נובמבר האחרון, אלהרר, שסובלת ממחלת ניוון שרירים ומתניידת באמצעות כיסא גלגלים, סיפרה כי היא התבקשה לעלות על שאטל שאינו נגיש ולא קיבלה אישור להיכנס בדרך אחרת. על כן, היא לא נכחה באולם בזמן נאום ראש הממשלה בנט. 

"משק האנרגיה הישראלי הוא גשר ליצירת קשרים עם מדינות האזור", צייצה השרה בחשבון הטוויטר שלה, "אני שמחה על ההזדמנות לייצג את מדינת ישראל בפורום החשוב והמגוון הזה, בתקווה שזהו צעד נוסף בדרך להגדלת מעגל השלום". 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן