סערת גל"צ יעקב ברדוגו על איילת שקד: "לא קונה את דמעות התנין שלה"

השדרן שהודח מתחנת הרדיו הצבאית אמר בראיון כי מדובר בהדחה פוליטית, "שר בכיר התאמץ לפגוש אותי לפני שבועיים ואמר לי, הסגנון שלך". עוד הוסיף, "איילת שקד פעלה באופן אקטיבי להשתיק את קולי"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 13/02/22 09:13 יב באדר א'

יעקב ברדוגו על איילת שקד: "לא קונה את דמעות התנין שלה"
יעקב ברדוגו, התכנית הפופולרית שלו בוטלה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הפרשן יעקב ברדוגו הודח במהלך סוף השבוע האחרון מהגשת תוכניתו "וילנסקי את ברדוגו" שמשודרת מדי יום בשעות אחר הצהריים בגלי צה"ל, כאשר התוכנית "חמש בערב" תעבור לפורמט של יומן חדשות לסיכום אירועי היום, בהובלת המגיש והעיתונאי ירון וילנסקי ו"תעמיד במרכז את התוצר העיתונאי של כתבי מחלקת החדשות של גלי צה"ל". 

מאז סערה הרשת, פוליטיקאים של המחנה הלאומי הספיקו להכריז על עוצר ראיונות לתחנה הצבאית וברדוגו עצמו התפטר בשידור חי מהגשת התוכנית בימי שישי. בראיון שהעניק הבוקר (א') לשרון גל ברדיו גלי ישראל, אמר ברדוגו כי מדובר בהדחה פוליטית. "שר בכיר התאמץ לפגוש אותי לפני שבועיים ואמר לי, הסגנון שלך. נתן לי את 'חומרי הקמפיין' שעכשיו עושים עלי כבר יומיים. גם לפני שנה נפגש איתי בכיר בפרקליטות ודיבר איתי על 'הסגנון'". 

איילת שקד

איילת שקד צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

ברדוגו ציין בדבריו גם את שרת הפנים איילת שקד מימינה, אשר לפיו "פעלה באופן אקטיבי להשתיק את קולי. מאז הפגישה המתועדת איתה, בה השתתף גם ביסמוט, ניתקתי כל קשר. הבנתי כבר אז את הרמזים העבים. אני לא קונה את דמעות התנין שלה. בנט היה יושב במשרדי ימים שלמים וכותב את הנקודות והמחשבות עליהם הייתי מדבר".