סערת גלצ עמית סגל: הפיטורין של ברדוגו זה עסקת שוחד לכל דבר ועניין

הפרשן הפוליטי התייחס לפרשת הדחתו של השדרן הוותיק מהתוכנית גלי צה"ל וטוען כי הדיון הוא למעשה על השליטה הפוליטית במיקרופון, וגם, עוזר של איזו חברת כנסת לשעבר יחליף את ברדוגו?

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/22 10:07 י באדר א'

עמית סגל: הפיטורין של ברדוגו זה עסקת שוחד לכל דבר ועניין
סגל, צילום: Hadas Parush/Flash90

סערת גלצ: הפרשן והמנחה יעקב ברדוגו התפטר הבוקר (ו') בשידור חי מהתוכנית של יום שישי עם שלונסקי בתחנת הרדיו הצבאית, זאת לאחר שאתמול הודח מהגשת תוכניתו הקבועה "וילנסקי את ברדוגו" שמשודרת מדי יום בשעות אחר הצהריים בגלי צה"ל, כאשר התוכנית "חמש בערב" תעבור לפורמט של יומן חדשות לסיכום אירועי היום, בהובלת המגיש והעיתונאי ירון וילנסקי ו"תעמיד במרכז את התוצר העיתונאי של כתבי מחלקת החדשות של גלי צה"ל". 

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, התייחס לפרשה בטורו השבועי שמתפרסם בידיעות אחרונות, וטוען כי לא מדובר בדיון עליו, אלא על "השליטה הפוליטית במיקרופון" וסיפר כי את המשבצת של ברדוגו קיבל היועץ לשעבר של סתיו שפיר, "ללא כל ניסיון רדיופוני". 

יעקב ברדוגו

יעקב ברדוגו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

 

"אפשר לא לאהוב את יעקב ברדוגו, אפשר לא להסכים עם סגנונו, אפשר לקונן ובמידה של צדק על הערבוב בין חדשות, פובליציסטיקה, דעה ומסעי צלב, אבל הדחתו היא עסקת שוחד לכל דבר ועניין מההיבט הציבורי: שר הביטחון מאיים בסגירת התחנה, מפקדת זמנית ממונה ללא מכרז, וכעבור כמה חודשים מודח שנוא נפשו ממשבצת השידור. סכנת הסגירה חולפת, מ.ש.ל". 

עוד הוסיף, "כל מי שהתחלחל ממה שאמר, מוזמן להפנים עכשיו את החוויה שעברה על מאזיני ימין עשרות שנים. כן, הוא לא היה אלגנטי. כל אדם הגון, בין אם יתעב את ברדוגו ובין אם לאו, צריך להודות בצער: לא את ברדוגו הדיחה מפקדת גל"צ, אלא את מאזיניו. יש לי הרושם שהיא עוד תתחרט על כך מרה". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן