אחרי הניצחון על אוסם: ב"צינור" יוצאים לקרב הבא

המלחמה ביוקר המחייה לא נעצרת באוסם: גיא לרר ומערכת הצינור, ממחוללי המחאה, מציבים יעד חדש – חברת החשמל. "שנתקדם לדבר על כמה הם עושקים אותנו?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/22 20:56 ז באדר א'

אחרי הניצחון על אוסם: ב"צינור" יוצאים לקרב הבא
צילום: shutterstock

בסוף השבוע שעבר הודיעה חברת אסם על ביטול סופי של עליית מחירי המוצרים שלה בישראל, זאת לאחר בדף הפייסבוק של התוכנית "הצינור" של רשת 13 בהגשת גיא לרר, פרצה המחאה שזכתה לשם העממי "מרד הפסטה".

 

אחרי ההצלחה של החרם, בדף הפייסבוק של הצינור העלו תמונה של שקע ותקע, הפרזנטורים של חברת החשמל, וכתבו: "בשבוע האחרון עשינו ביחד דבר עצום. באמת, אין לנו מילים. רק תודה מכל הלב. עכשיו תסתכלו על התמונה הזאת. שנתקדם לדבר על כמה הם עושקים אותנו?".

כזכור, אמש (ב') בצינור השיקו מארז מחאה הכולל שנים עשר מוצרי יסוד בסיסיים. "זה הכלי האפקטיבי שלנו לקנות בזול ולהביע מחאה על תחושת העלבון שכולנו חשים עם כל קניה בסופר. כל המוצרים שאתם רואים כאן ברשימה יעלו רק 45 (!) שקלים. מיותר לציין שאנחנו לא מרוויחים על זה שקל", אמרו בצינור.

אחרי שלפיד לקח קרדיט על הורדת המחירים ולאחר מכן חזר בו, לרר ענה: "תודה, אבל הקרדיט האמיתי על ההתעוררות מול ענקיות המזון שייך באמת ובתמים לציבור שהתנער מאדישותו. אנחנו רק הצינור ואתם תימדדו בעבודה העיקרית לטווח ארוך: פירוק מונופולים, פתיחת השוק ליבוא מקביל, חשמל, דלק, דיור. לא תביאו שינויים מהותיים? להערכתי הזהירה, האש תופנה כולה כלפיכם. בהצלחה".